مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

پایان قدرت‌نمایی ۲ شرور در فضای مجازی

 دو تن از عاملان انتشار کلیپ و تصاویر رجزخوانی و قدرت‌نمایی در فضای مجازی دستگیر شدند .

در پی رجزخوانی و تهدید در فضای مجازی از سوی تعدادی از اراذل و اوباش منطقه شهر ری که با گذاشتن استوری، انتشار فایل‌های صوتی و کلیپ‌های تصویری درصدد کُری‌خوانی و ابراز قدرت و دعوت به نزاع جمعی بودند، بررسی موضوع در دستور کار تیمی از مأموران عملیات پلیس امنیت عمومی قرار گرفت. تحقیقات اولیه نشان داد با قدرت‌نمایی آنها تعدادی از هواخواهان و نوچه‌های این افراد با ذوق‌زدگی به حمایت از این افراد پرداختند به نحوی که سبب ایجاد ناامنی و رعب و وحشت در بین اقشار مردم شد. در رصدهای اطلاعاتی مأموران این پلیس، مخفیگاه دو تن از عاملان اصلی این کُری‌خوانی مجازی در حوالی شهرک شهید باقری در غرب تهران شناسایی شد. پس از هماهنگی با مقام قضائی بامداد روز یکشنبه هشتم اردیبهشت‌ماه تیمی از مأموران این پلیس به مخفیگاه متهمان اعزام و در عملیاتی پلیسی موفق شدند هر دو متهم را دستگیر کنند. در بازرسی از مخفیگاه متهمان یک قبضه سلاح گرم، ٩ عدد فشنگ سلاح شکاری، ٧ قبضه سلاح سرد، دستبند و سایر ادوات نزاع خیابانی کشف شد.
رئیس پلیس امنیت عمومی پایتخت با اعلام این خبر گفت:   «پلیس اجازه قدرت‌نمایی و اخلال در نظم عمومی به هیچ فردی نخواهد داد و با هماهنگی مراجع قضائی با اخلالگران و افراد خاطی برابر قانون برخورد خواهد کرد.»
سردار ذوالقدری از شهروندان خواست در صورت مشاهده این نوع فعالیت‌ها و بر هم زدن نظم عمومی در شهر و ایجاد رعب و وحشت در سطح جامعه پلیس را در جریان قرار دهند.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه