مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

بیش از ۸۰۰ تن کالای اساسی ویژه ماه رمضان در شهرستان ری توزیع می‌شود

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ری از توزیع ۸۱۴ تن کالای اساسی ویژه تنظیم بازار ماه مبارک رمضان در این شهرستان خبر داد.

موسی احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در ری، با اشاره به تأمین کالاهای اساسی در ایام ماه مبارک رمضان در شهرستان ری اظهار داشت: براساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان 212 تن شکر به قیمت مصوب هر کیلو 5 هزار و 900 تومان و 212 تن برنج هندی به قیمت مصوب هر کیلو 8 هزار تومان در شهرستان ری عرضه می‌شود.

وی همچنین بیان کرد: علاوه بر این مرغ و گوشت قرمز نیز به اندازه نیاز وارد بازار می‌شود که قیمت مصوب برای هر کیلو گوشت قرمز 42 هزار تومان و برای مرغ 12 هزار تومان ارزش‌گذاری شده است.

رئیس اداره صنعت ، معدن و تجارت شهرستان ری در ادامه افزود: 212 تن خرما مضافتی و کبکاب و 212 تن روغن‌نباتی برای مصرف ماه مبارک رمضان مردم درنظر گرفته شده است که پایین‌تر از قیمت مصوب بازار در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرد، لذا شهروندان هیچ‌گونه نگرانی بابت تهیه اقلام ضروری و پر مصرف نداشته باشند.

احمدی سپس تصریح کرد: کالاهای اساسی تنظیم بازار همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان در واحدهای صنفی توزیع می‌شود و در صورت اتمام موجودی و نیاز و درخواست بیشتر شهروندان مجدداً برای تأمین اقلام اقدام می‌شود.

وی ادامه داد: طرح ویژه نظارت بر قیمت اقلام موجود در قنادی‌ها، خرما فروشی‌ها و نانوایی‌ها در دو نوبت صبح و عصر به همراه بازرسان تعزیرات به صورت مستمر انجام می‌شود.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ری در پایان خاطرنشان کرد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی، موضوع را از طریق سامانه شماره 55900177 به اداره صنعت، معدن و تجارت اطلاع دهند تا با متخلفان و سوءاستفاده‌کنندگان اقتصادی بدون هیچ اغماضی برخورد شود.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.