مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

ویژه برنامه عطر رمضان در بقاع متبرکه شهرستان ری اجرا می شود

رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ری از اجرای برنامه عطر رمضان در بقاع متبرکه این شهرستان طی ایام ماه مبارک رمضان خبر داد.

حجت الاسلام مرتضی صادقی  اظهار داشت:  برنامه پخش مستقیم معارف دینی از بقعه شیخ صدوق (ره) دهه اول و امامزاده ابوالحسن(ع)دهه دوم و امامزاده عبدالله (ع) دهه سوم یکی از  برنامه های ویژه اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ری در ماه مبارک رمضان به شمار می رود.
وی افزود:  این برنامه از شبکه قرآن هر شب ازساعت ۲۲ الی ۲۳ به صورت مستقیم و بدون مستمع پخش می شود.
رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ری خاطر نشان کرد:حضور سخنرانان مطرح کشوری و ذاکرین و همچنین مهمان ویژه از ویژگی برنامه‌های هر شب است.
وی عنوان کرد: با توجه به شیوع ویروس منحوس کرونا و عدم حضور مردم و ممانعت از تجمع در بقاع متبرکه شهرستان ری، اجرای برنامه عطر رمضان در بقاع متبرکه زمینه ای برای ارتباط افراد با امام زادگان است.
صادقی گفت: در بقاع متبرکه رزمایش ضیافت همدلی نیز در حال اجرا است که بسته های سبد کالا با حفظ کرامت و شئونات اسلامی تقدیم افراد نیازمند قرار می گیرد.
ضمنا هموطنان عزیز میتوانند در این امر خیر خواهانه مشارکت داشته باشند شماره حساب بانک ملی به نام سازمان اوقاف جهت امور خیریه مردمی ۶۰۳۷۹۹۷۸۷۰۷۰۰۰۹۴ واریز کنند.
اداره اوقاف شهرستان ری ۴۸۵ موقوفه با ۱۰ هزار و ۳۴۸ رقبات (املاک و مستغلات موقوفه ها) دارد که درآمدهای حاصل از آنها براساس نیت‌های افراد وقف کننده صرف امور عام المنفعه می‌شود.
شهرری دارای ۳۱ بقعه متبرکه و امامزاده شامل امامزاده ابوالحسن (ع)، شیخ صدوق، امامزاده عبدالله (ع) در شهرری، امامزاده اسماعیل و ابراهیم و بی بی رقیه در کهریزک، امامزاده سید طاهر و بی بی هاجر در حسن آباد فشافویه و امامزاده شعیب در قلعه نو است.
شهرستان ری با جمعیت در حدود یک میلیون نفر با پنج بخش مرکزی، فشافویه، قلعه نو، خاوران و کهریزک در جنوب استان تهران واقع شده است.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه