مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب
ENEKASEREY.IR

آتش نشان فداکار باقرشهری در انتظار دعای خیر مردم

آتش نشان آتش نشانی باقرشهردر حریق منزل مسکونی روستای گلحصار پس از اطفا‌ء حریق بخاطر دود گرفتگی و نا ایمن بودن ساختمان از طبقه ی سوم سقوط کرد و به شدت آسیب دید .

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری  حریق منزل مسکونی در روستای گلحصار وقتی زنگ آتش نشانی باقرشهر را به صدا در آورد معلوم نبود آتش نشان فداکار آتش نشانی باقرشهر  به خاطر عدم نظارت دهیاری بر ساخت و ساز ها این روستا از درگاه آسانسور باز این ساختمان نا ایمن سقوط خواهد کرد و چنین حادثه دردناک رقم خواهد خورد .

وقتی کشمکش دهیار و اعضای شورای این روستا بالا می گیرد و به رسانه ها کشیده می شود تمام توان دهیاری صرف این دعواها می شود و دیگر رمقی برای رسیدگی به وظیفه های کاری باقی نمی ماند .

آتش نشان  آتش نشانی باقرشهر پس از اطفا‌ء حریق با توجه به دود گرفتگی و استفاده از ماسک اکسیژن و لوازم آتش نشانی دید کافی نداشت و از درگاه آسانسور نیمه کاره و رها شده این ساختمان مسکونی سقوط کرد و اکنون بعد از پیوند دست و سوراخ شدن ریه در وضعیت بد جسمانی قرار دارد.

این آتش نشان فداکار اکنون نیازمند دعای خیر مردم است تا سلامتی خود را بدست آورد.

امیدواریم مسؤلین شهرستان نظارت بیشتری بر دهیاری ها و شهرداری های شهرستان داشته باشند چون به نظر می رسد بیشتر شهرداری ها ودهیاری ها به جای رسیدگی به امور مردم و انجام وظیفه های ذاتی خود درگیر حواشی و امور دیگر هستند

 

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه