مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

بخشدار کهریزک؛نیروهای جهادی ارتش خالق صحنه های ناب جهادی در رژه سلامت بودند

بخشدار کهریزک امروز به دعوت فرمانده مرکز آموزشی دژآجا، به دیدار فرمانده دژبان کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در پادگان کهریزک رفت

به گزارش روابط عمومی بخشداری کهریزک؛ بخشدار کهریزک امروز به دعوت فرمانده مرکز آموزشی دژآجا، به دیدار فرمانده دژبان کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در پادگان کهریزک رفت و با تقدیر از عملکرد شایسته و موثر نیروهای ارتشی در کنار نیروهای سپاه و بسیجی و مردمی، سهم ایشان را در حفظ کیان اسلامی و انقلابی همچون دیگر فعالیت هایشان قابل تقدیر دانست . در این دیدار که به مناسبت تقسیم داوطلبان خدمت سربازی در این پادگان آموزشی و برنامه بدرقه خانواده های مشمولین با رعایت فاصله اجتماعی و پروتکل بهداشتی صورت گرفته بود، بخشدار کهریزک در همراهی شهردار و شورای اسلامی شهر کهریزک با اهدای گل، روز ملی ارتش را به فرماندهان و سربازان مستقر در این پادگان تبریک گفتند .
فرمانده دژبان کل ارتش جمهوری اسلامی در این دیدار با تقدیر از حسن توجه بخشدار کهریزک و حضورشان در کنار مشمولین ، این توجه ایشان را نشان از مدیریت همه جانبه و فرابخشی دانست و با اشاره به شیوع بیماری کرونا و شایعه هایی در خصوص امن نبودن پادگان ها گفت : همه مشمولین فرزندان عزیز ما هستند و در کنار هم و با رعایت نکات بهداشتی ان شالله و به یاری خداوند کرونا را شکست خواهیم داد . تمام مراکز نظامی و آموزشی مراقبت بهداشتی می شود و تحت صیانت و مراقبت ویژه  هستند و دغدغه ما همه نقاط جامعه است و همه جامعه را در حد بضاعت مراقبت می کنیم . امسال علیرغم برگزار نشدن رژه معمول در محل مشخص شده ، ‌ما و همکارنمان در کنار مردم بودیم و با صیانت از سلامتی آنها با خدمت به فرد فرد آنها رژه خدمت رسانی داشتیم .
وی با آرزوی سلامتی برای همه اقشار مردم ابراز امیدواری کرد با همیاری مردم به زودی این مشکل نیز از میهن اسلامی و انقلابی مان رخت ببند .
سرهنگ آیین پرست فرمانده مرکز آموزشی دژآجا نیز با تقدیر از حضور بخشدار کهریزک و هیئت همراه از توجه وی تشکر کرد.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه