مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

کشف ۴۱میلیارد ریال ملزومات بهداشتی در ری پس از شیوع کرونا

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ری گفت: با شیوع کرونا بیش از ۴۱ میلیارد و ۸۸۲ میلیون ریال ملزومات بهداشتی در ری کشف شد که دلیل عمده تخلفات گران‌فروشی، اخفاء و امتناع از فروش، تقلب و عرضه خارج از شبکه است.

موسی احمدی رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ری در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس  اظهار کرد: از زمان شیوع ویروس کرونا تاکنون برای ۴۶ واحد متخلف عرضه و نگهداری محصولات بهداشتی پرونده تخلفاتی تشکیل شده است.

وی افزود: در راستای اجرای طرح بازرسی از انبارها و واحدهای عرضه کننده این اقلام توسط ۲۸۶ گشت مشترک  از داروخانه‌ها، فروشگاه‌های فروش تجهیزات پزشکی و انبار شرکت‌های فروش تجهیزات پزشکی بازرسی به عمل آمد.

رئیس اداره صنعت، معدن و شهرستان ری در ادامه گفت: در این بازرسی‌ها ۹۷هزار و ۸۶۰ عدد ماسک، ۵۱۵هزار و ۸۸۵ جفت دستکش، ۳۲۲هزار و ۱۲۳ لیتر الکل، ۲۵هزار و ۴۴۰ کیلوگرم متانول، ۳۹ هزار و ۷۰۰ لیتر آب اکسیژنه کشف شده است.

احمدی تصریح کرد: ارزش این کشفیات که از ابتدای شیوع کرونا به ثبت رسیده است، بیش از ۴۱ میلیارد و ۸۸۲ میلیون ریال بوده که دلیل عمده تخلفات شامل گران‌فروشی، اخفاء و امتناع از فروش، تقلب و عرضه خارج از شبکه است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در بازرسی‌های به عمل آمده ۷۸ میلیون جفت دستکش کشف شد که باتوجه به عدم احراز هرگونه تخلف تحویل نمایندگان شبکه بهداشت و درمان شد.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه