مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

ضرورت تامین روشنایی محور امام رضا (ع) شهرستان ری

فرماندار ری گفت: شرکت توزیع نیروی برق و اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان تهران بایستی با توجه به حجم بالای تردد در محور امام رضا (ع) نسبت به تامین روشنایی این محور اقدام کنند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان ری، حسین توکلی کجانی معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری در جلسه شورای ترافیک گفت: در محورهای مواصلاتی بایستی خدمات رفاهی نیز تامین شود زیرا با توجه به حجم بالای تردد در این محورها می بایست به مسافرین خدمات ارائه شود و همچنین راه اندازی مجتمع های خدماتی رفاهی موجب ایجاد اشتغال خواهد شد.
معاون استاندار تهران افزود: در ایام نوروز و با اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی بمنظور کاهش زنجیره بیماری کرونا، با تعامل و همدلی محدودیت راه های ورودی و خروجی استان تهران در حوزه سرزمینی شهرستان ری به نحو بسیار مطلوبی صورت گرفت.
فرماندار ویژه شهرستان ری تصریح کرد: با هماهنگی صورت گرفته و با تلاش اداره راهداری وحمل ونقل جاده ای شهرستان ری در ایام نوروز، راهها و محورهای مواصلاتی شهرستان در راستای کاهش حوادث رانندگی با اقداماتی همچون نصب علائم هشداردهنده و ترافیکی، آسفالت، روشنایی و … ایمن سازی شد.
توکلی کجانی بیان داشت: شرکت توزیع نیروی برق و اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان تهران بایستی با توجه به حجم بالای تردد در محور امام رضا (ع) نسبت به تامین روشنایی این محور اقدام کنند.
معاون استاندار تهران افزود: برای شورای ترافیک شهرستان ری در سال 99 می بایست بر اساس اولویت بندی برنامه ریزی منسجم صورت گیرد به نحوی که در هر جلسه موضوعات و مشکلات ترافیکی یکی از بخش های تابعه مورد بررسی و پیگیری قرار گیرد.
وی خاطر نشان کرد: شهرستان ری شاهراه ورودی پایتخت از جنوب کشور است و در حوزه حمل و نقل نیز 17 استان وارد ری میشوند و در نتیجه محورهای مواصلاتی شهرستان با حجم بالای تردد مواجه است که یکی از این محورهای مهم کمربندی دوم تهران است که با توجه به مشکلات تردد در این محور، بایستی تا پایان سال جاری این کمربندی تعیین تکلیف شود.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه