مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

مرکز تست کرونا در شهر حسن‌آباد فشافویه شهرری راه‌اندازی شد

شهردار حسن آباد فشافویه از توابع شهرستان ری گفت : اولین مرکز تست کرونا باهدف انجام آزمایش از بیماران مشکوک به این ویروس در مرکز بهداشت درمان این شهر راه‌اندازی شد.

محسن تاجیک روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا شهردار اظهار داشت : از ابتدای شیوع ویروس کرونا اقدامات پیشگیرانه متعددی در دستور کار ستاد پیشگیری از کرونا اعم از برگزاری جلسات هماهنگی، توزیع مایع ضدعفونی و راه‌اندازی دستگاه‌های ضدعفونی در معابرشهر قرار گرفت که این برنامه‌های به‌ صورت مستمر تا نابودی کامل این ویروس ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: با توجه به نبود مرکز تست کرونا در شهر حسن آباد فشافویه با پیگیری‌های صورت گرفته، مرکز تست کرونا به همت مرکز بهداشت و درمان و همکاری شهرداری و شورای اسلامی شهر در ساختمان مرکز بهداشت راه‌اندازی شد تا بتواند خدمات اولیه که انجام تست‌های آزمایشگاهی برای افرادی که دچار مشکل هستند با نظر پزشک ارائه نماید، در اجرای این طرح شبکه بهداشت و درمان شهرستان ری نقش بسزایی داشته است.

تاجیک  در ادامه از شهروندان خواست در صورت نداشتن علائم و مشکلات بیماری به این مرکز مراجعه نکنند تا کادر درمانی مرکز بهداشت و درمان، بتوانند خدمات بهتری را به بیماران مشکوک ارائه دهند

وی یادآور شد: انتظار می‌رود مردم جهت ریشه‌کن کردن این بیماری در خانه بمانند و از تردد غیرضروری خودداری نمایند و در صورت ضرورت حتماً از دستکش و ماسک و وسایل بهداشتی لازم استفاده کنند.

تاجیک در پایان اضافه کرد: تست تب سنجی و توزیع ماسک و دستکش برای جدوگیری از شیوع ویروس کرونا برای مراجعین در شهرداری به صورت مستمر انجام می‌گیرد.

حسن آباد فشافویه از توابع شهرستان ری با ۷۰ هزار نفر جمعیت در ۳۰ کیلومتری جنوب شهرری و در مسیر جاده قدیم تهران – قم قرار دارد.

رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی امروز اعلام کرد: تاکنون ۷۳ هزار و ۳۰۳ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۱۱۱ نفر در ۲۴ ساعت گذشته، موارد فوت ناشی از این ویروس به ۴۵۸۵ نفر رسیده است.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.