مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

اصناف ری تا پایان روز ۲۸ فروردین مهلت دارند در سامانه اصناف و صنایع ثبت نام کنند

فرماندار ری گفت: بر اساس تصمیم ستاد ملی پیشگیری و مقابله با کرونا بمنظور اجرای طرح فاصله گذاری هوشمند، اصناف و مشاغل تا پایان روز ۲۸ فروردین مهلت دارند در سامانه salamat.gov.ir ثبت نام کنند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان ری، حسین توکلی کجانی معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری اظهار داشت: در راستای کاهش زنجیره انتقال بیماری کرونا تمامی صاحبان مشاغل بایستی تا پایان روز ۲۸ فروردین در سامانه salamat.gov.ir ثبت نام و کد رهگیری دریافت کنند.
معاون استاندار تهران افزود: با ثبت نام صنوف در سامانه اصناف و صنایع، وضعیت صنوف بر اساس پروتکل های بهداشتی بررسی و نحوه فعالیت اصناف و همچنین نوع مشاغل مجاز از ۳۰ فروردین توسط وزارت بهداشت – درمان و آموزش پزشکی مشخص میشود.
فرماندار ویژه شهرستان ری ضمن قدردانی از همکاری اصناف ری در کاهش زنجیره بیماری کرونا گفت: از تمامی اصناف و مشاغل ری درخواست میشود همچون گذشته نهایت همکاری و همراهی را داشته باشند و بمنظور جلوگیری از بروز مشکلات احتمالی، ثبت نام را به روز های آخر موکول نکنند.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه