مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

۶ باشگاه ورزشی در شهرستان ری اخطار پلمب دریافت کردند

مسئول بازرسی و نظارت اماکن ورزشی اداره ورزش و جوانان شهرستان ری گفت: ۶ باشگاه ورزشی متخلف در این شهرستان به دلیل رعایت نکردن دستورالعمل ستاد پیشگیری از گسترش بیماری کرونا اخطار پلمب دریافت کردند.

هادی آقابابایی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: همزمان با شیوع بیماری کرونا وتعطیلی اماکن ورزشی برای جلوگیری از انتشار این ویروس تعداد ۱۸۴ بازرسی از اماکن ورزشی برای برخورد با متخلفان انجام شده است.
وی خاطر نشان کرد: طی این مدت ۶ باشگاه ورزشی که یک مورد دولتی وپنج مورد خصوصی  واقع در باقر شهر، شهرری، قیامدشت بوده است اخطار۲۴ ساعته پلمپ دریافت کردند که درصورت ادامه فعالیت تا اطلاع ثانوی پلمب ‌می شوند.
آقابابایی با اشاره به اینکه ۱۴ بازرس در قالب هفت تیم به بازرسی اماکن ورزشی شهرستان ری می پردازند گفت: بازرسی اماکن ورزشی این شهرستان روزانه تا عادی شدن شرایط ادامه دارد ودرصورت مشاهده تخلف با متخلفان برخورد قانونی می شود.
این مسئول خاطرنشان کرد: پیرو اطلاعیه اداره کل ورزش و جوانان  در راستای مصوبات ستاد پیشگیری از گسترش ویروس کرونا در ورزش تصمیم گرفته شد کلیه باشگاه های دولتی تا اطلاع ثانوی تعطیل باشند.
شهرستان ری  با جمعیتی در حدود یک میلیون نفر در جنوب استان تهران واقع شده که دارای ۶۰ هیات ورزشی است، این شهرستان به تنهایی پنج مدال از ۱۵ مدال المپیک را کسب کرده است، به همین دلیل این شهرستان را شهر طلایی کشور در المپیک می‌نامند.

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد: تاکنون ۷۱هزار و ۶۸۶ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۱۱۷ نفر در ۲۴ ساعت گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در کشور به ۴۴۷۴ نفر رسیده است.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه