مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

فرماندار ری: همه دستگاه‌های اجرایی از ورود کالای قاچاق به بازار جلوگیری کنند

فرماندار ویژه شهرستان ری با بیان اینکه تحقق شعار سال”جهش تولید” در گرو مبارزه جدی با کالای قاچاق و ساماندهی واردات صورت می پذیرد، تاکید کرد: تمامی نهادها و دستگاه های دولتی شهرستان باید با تمام توان و نظارت مستمر از ورود کالای قاچاق به بازار جلوگیری کنند.

حسین توکلی کجانی روز دوشنبه در اولین جلسه کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان ری در سال جدید اظهار داشت: آمار کشفیات کالای قاچاق طی سال ٩٨ نسبت به سال ٩٧ در حدود یکهزار و ٥٠٠ درصد افزایش یافت که باید این روند افزایشی طی امسال هم ادامه داشته باشد.

وی اضافه کرد: اقدامات صورت گرفته در خصوص مبارزه با کالای قاچاق طی سال گذشته در شهرستان ری باعث شد تا شاهد رونق تولید و خروج بسیاری از واحدهای تولیدی از رکود باشیم.

توکلی با بیان اینکه استقرار پلیس امنیت اقتصادی یکی از اقدامات ارزشمند شهرستان ری در مبارزه با کالای قاچاق است، افزود: فعالیت ها و حوزه اختیارات این پلیس باید از طریق رسانه و ادارات به همگان اطلاع رسانی شود.

توکلی در ادامه به شیوع ویروس کرونا اشاره کرد و گفت: با شیوع این ویروس نهادهای قضایی، امنیتی و نظارتی شهرستان ری از طریق بازرسی های مستمر و شبانه روزی از انبارهای سطح شهرستان اقلام و تجهیزات پزشکی و بهداشتی که توسط سودجویان احتکار شده بود را کشف و موجب ورود این اقلام در حوزه بهداشت و درمان شدند که جای تشکر و قدردانی دارد.

اولین جلسه کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان ری طی سال ٩٩ امروز دوشنبه با حضور حسین توکلی کجانی فرماندار ویژه شهرستان ری و جمعی از مسئولان قضائی و انتظامی ری در فرمانداری برگزار شد.

شهرستان ری با جمعیتی در حدود یک میلیون نفر در جنوب استان تهران واقع شده است، این شهرستان به دلیل قرار گیری در مسیر استان های جنوبی کشور و همچنین استقرار بخش اعظم انبارهای کشور در حوزه مبارزه با کالای قاچاق از اهمیت بالایی برخوردار است.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه