مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

آماده باش اعضای ستاد پیشگیری، هماهنگی و پاسخ به بحران ری بمنظور جلوگیری از وقوع خسارت ناشی از بارش ها

فرماندار ری گفت: بر اساس اطلاعیه ها و ابلاغیه های صادره در راستای شروع سامانه های بارشی ستاد پیشگیری، هماهنگی و پاسخ به بحران بمنظور جلوگیری از وقوع سیلاب در آماده باش کامل قرار دارد.

حسین توکلی کجانی معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری گفت: در پی بارش شدید باران که از شب گذشته در شهرستان ری آغاز شده است بخشداری ها، شهرداری ها و دهیاری های تابعه با محوریت ستاد فرمانداری ری ضمن رصد و حضور  مستمر، از نقاط حادثه خیز بازدید می کنند.
معاون استاندار تهران افزود: بر اساس اطلاعیه ها و ابلاغیه های صادره در راستای شروع سامانه های بارشی ستاد پیشگیری، هماهنگی و پاسخ به بحران  بمنظور جلوگیری از وقوع سیلاب در آماده باش کامل قرار دارد.
فرماندار ویژه شهرستان ری تصریح کرد: در حوزه شهری و روستایی شهرداری ها و دهیاری های تابعه شهرستان ری در نقاط حادثه خیز شهر و روستا مستقر هستند تا در صورت نیاز اقدامات لازم را بمنظور جلوگیری از وقوع سیلاب انجام دهند.
حسین توکلی کجانی بیان داشت: از عموم شهروندان ری نیز تقاضا میشود با توجه به تداوم بارش باران تا روز یکشنبه، ضمن عدم حضور در حاشیه رودخانه ها و مسیل ها، همکاری لازم را با  عوامل اجرایی و نیروهای ستاد مدیریت بحران شهرستان داشته باشند.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه