مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

توزیع بسته های معیشتی و اقلام بهداشتی در سطح شهرستان ری

معاون سیاسی فرمانداری ری گفت: با شیوع ویروس کرونا و اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی با مشارکت ادارات، سپاه، شهرداری ها و شوراهای اسلامی شهری و روستایی بسته های معیشتی و اقلام بهداشتی در سطح شهرستان ری تهیه و توزیع شده است و این موضوع استمرار دارد.

مهدی مجیدی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری ویژه شهرستان ری در جلسه کمیته پیشگیری و مقابله با کرونای شهرستان ری گفت: در نظر گرفتن اقدامات پیشگیرانه در مقابله با کرونا در نابودی این ویروس بسیار مهم است و در شهرستان ری نیز این اقدامات بخوبی در حال انجام است.
معاون سیاسی فرمانداری ری افزود: با شیوع ویروس کرونا و اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی با مشارکت ادارات، سپاه، شهرداری ها و شوراهای اسلامی شهری و روستایی بسته های معیشتی و اقلام بهداشتی در سطح شهرستان ری تهیه و توزیع شده است و این موضوع استمرار دارد.
مجیدی تصریح کرد: دستورالعمل مقابله با ویروس کرونا تهیه و در اختیار اعضای کمیته پیشگیری و مقابله با کرونا قرار گرفته و شرح وظایف مشخص شده است که ضرورت دارد اجرای موارد این دستورالعمل در دستور کار قرار گیرد.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه