مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

آسفالت۲۸۰ هزار متر مربع از معابر شهرری درسال گذشته

معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه ۲۰ (شهرری) گفت: ۲۸۰ هزار متر مربع از معابر شهر ری طی سال ۹۸ لکه گیری و روکش آسفالت شد.

یوسف علی دهقان روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه بیش از ۳۶ هزار تن آسفالت درسال گذشته صرف لکه گیری، روکش کاری و آسفالت این معابر شده است، اظهار داشت: در اجرای عملیات آسفالت معابر شهرری اولویت با خیابان‌هایی بوده که آسفالت آنها غیرقابل تردد است.
وی با اشاره به اینکه از ابتدای سال جدید تا کنون یک هزار ۵۸ تن آسفالت برای معابر منطقه ۲۰ صرف لکه گیری شده است، خاطرنشان کرد: ۵۰ درصد از این حجم آسفالت صرف روکش، لکه گیری و نگهداشت معابر و ۵۰ درصد نیز صرف معابر جدید شده است و ۷ هزار ۴۰۰ متر مربع از معابر شهرری طی این مدت آسفالت شده است.
دهقان افزود: طرح‌های نگهداشت معابر، درزگیری و لکه گیری آسفالت، همسطح سازی دریچه ها، بررسی و رسیدگی به پیام‌های ۱۳۷ و رسیدگی به آن از موارد مهم در حوزه نگهداشت است که همواره در حال رسیدگی است.
وی با اشاره به نامطلوب بودن روکش آسفالت منطقه ۲۰ اظهار داشت: تلاش می شود به منظور رفاه شهروندان، زائران و مسافرانی که وارد شهرری می شوند کار بهسازی آسفالت همه خیابان‌های سطح شهرستان در برنامه زمانبندی انجام شود.
منطقه ۲۰ (شهرری) جنوبی‌ترین منطقه شهری شهرداری تهران است و دارای پنج ناحیه داخل محدوده و ۲ ناحیه خارج محدوده و ۲۱ محله است.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه