مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

۱۰ هزار ماسک توسط بانوان جهادگر در بهشت زهرا (س) تولید شد

رئیس فرهنگسرای رضوان واقع در گلزار شهدای بهشت زهرا (س) گفت: ۱۰ هزار ماسک از دهم فروردین تاکنون توسط بانوان جهادگر در این فرهنگسرا تولید شد.

فریده صاعلی اظهار داشت: قرارگاه جهادی تولید ماسک چهارده معصوم (ع) فرهنگسرای رضوان با هدف تامین نیاز و درخواست وزارت بهداشت در حوزه تولید ماسک راه اندازی شده و به تولید این قلم اقدام کرده است.

وی افزود: بر اساس توافق انجام گرفته بین سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و وزارت بهداشت، ماسک های تولید شده پس از استرلیزه کردن به مراکز بهداشتی و درمانی و بیمارستانی تحویل داده خواهد شد.
این مسئول اضافه کرد: پیشگیری و مقابله با شیوع ویروس کرونا نیازمند عزم ملی و همگانی است تا بتوان از این بحران عبور کرد.

رئیس فرهنگسرای رضوان واقع در گلزار شهدای بهشت زهرا (س) عنوان کرد: تولید و توزیع ماسک رایگان به مراکز درمانی و بهداشتی در واقع حمایت از آنها به شمار می رود.

وی یادآور شد: مردم باید رعایت نکات بهداشتی را درجهت سلامت خود و دیگران در نظر داشته باشند.
صاعلی خاطر نشان کرد: تولید و توزیع ماسک توسط بانوان جهادگر این قرارگاه تا پایان رفع نیاز مردم تهران تداوم خواهد داشت.

صاعلی اضافه کرد: بانوان جهادگر ساکن شهرری هستند که به صورت داوطلبانه در کارگاه فرهنگسرای رضوان واقع در گلزار شهدای بهشت زهرا (س) فعالیت می کنند.

شهرستان ری با جمعیتی در حدود یک میلیون نفر در جنوب استان تهران واقع شده است.

بر اساس اعلام روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، تا ظهر روز ۱۶ فروردین، ۵۵ هزار و ۷۴۳ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و ۳ هزار و ۴۵۲ نفر به علت ابتلا به این ویروس فوت کرده و ۱۹ هزار و ۷۳۶ نفر نیز بهبود یافته‌اند.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه