مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

اختصاص سه دستگاه ونتیلاتور به آسایشگاه کهریزک

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تهران از اختصاص سه دستگاه ونتیلاتور (ریه مصنوعی) به آسایشگاه کهریزک خبر داد.

علیرضا دلاوری عصر یکشنبه در جلسه بررسی وضعیت و اقدامات صورت گرفته در آسایشگاه خیریه کهریزک که در فرمانداری ویژه شهرستان ری برگزار شد اظهار داشت: در سنوات گذشته سهمیه اقلام و تجهیزات پزشکی از سوی سازمان غذا و دارو برای آسایشگاه کهریزک در نظر گرفته شده که بایستی مورد بررسی و پیگیری قرار گیرد تا بخشی از مشکلات تجهیزات درمانی این آسایشگاه مرتفع شود.

دلاوری افزود: هماهنگی نوسازی سیستم تهویه هوای سالن‌های آسایشگاه انجام شده و اکنون در مرحله معرفی پیمانکار بمنظور اجرا می‌باشد که بزودی این موضوع نیز انجام می‌شود.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تهران با بیان اینکه در آسایشگاه کهریزک روزانه ۶۰ مددجو غربالگری کرونا می‌شوند که با تأمین تجهیزات مورد نیاز تا پایان هفته تمامی مددجویان آسایشگاه غربالگری کرونا خواهند شد گفت: با هماهنگی صورت گرفته سه دستگاه ونتیلاتور (ریه مصنوعی) و یک دستگاه رادیولوژی پرتابل به آسایشگاه خیریه کهریزک و علاوه بر این دو دستگاه رادیولوژی پرتابل به مراکز درمانی شبانه روزی قیامدشت و حسن آباد فشافویه از سوی وزارت بهداشت اختصاص داده شده است.

وی عنوان داشت: با تصمیمات اتخاذ شده بزودی ۱۰۰ بهیار و کمک بهیار و همچنین ۱۵ پرستار به کادر درمانی آسایشگاه اضافه خواهد شد تا کیفیت خدمات درمانی در راستای مقابله با ویروس کرونا افزایش یابد و همچنین در صورت نیاز به بستری مددجویان، بیمارستان‌های فیروزآبادی و بهارلو برای این موضوع در نظر گرفته شده است.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه