مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

بازرسی بیش از ۱۱۰۰ واحد صنفی شهرری در ایام نوروز

رئیس اتاق اصناف شهرستان ری گفت: از آغاز نوروز تاکنون ۱۱۳۳ مورد بازرسی و نظارت توسط ۱۲تیم کارشناسی از اصناف انجام شده که منجر به تشکیل ۸ پرونده تخلف شده است.

لطف الله ستاره رئیس اتاق اصناف شهرستان ری اظهار داشت: طرح نظارتی نوروز با ۱۲ بازرس از سوی اتاق اصناف شهرستان ری در دو شیفت صبح و عصر انجام شد و واحدهای صنفی فعال از نظر داشتن پروانه کسب، نصب نشان قیمت کالا، مطابقت قیمت خرید با فروش و میزان درصد سود را رصد شدند.

وی افزود: در اجرای طرح نظارت ویژه خرید نوروزی ۱۱۳۳ واحد دارای کالاهای اساسی شامل آجیل، خشکبار، پوشاک، میوه و مواد پروتئینی مورد بازرسی قرار گرفت.

رئیس اتاق اصناف شهرستان ری در ادامه گفت: از ابتدای آغاز طرح نوروزی تاکنون بازرسان اتاق اصناف ری موفق به کشف ۸ مورد تخلف در سطح شهرستان ری شدند که پرونده متخلفان برای بررسی به مراجع قضایی ارجاع شده است.

ستاره تصریح کرد: کم فروشی و گران فروشی در صدر تخلفات اصناف شهرستان قرار دارد که در این راستا می‌توان به عدم نصب نشان قیمت کالا، مطابقت قیمت خرید با فروش و میزان درصد سود اشاره کرد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: مطرح شدن پدیده ویروس کرونا آن هم در روز‌های پایان سال که اصناف امید به افزایش حجم فروش داشتند باعث ایجاد مشکلاتی شد اما اصناف با تعطیلی واحدهای صنفی و به رغم وجود مشکلات فراوان نقش قابل توجهی را در کاهش آمار ابتلا به کرونا ایفا کردند.

منبع خبرگزاری فارس
عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.