مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

قدردانی فرماندار ری از صنوفی که در طرح فاصله گذاری اجتماعی همراهی داشتند

فرماندار ویژه شهرستان ری ضمن اعلام تعطیلی اصناف غیرضروری شهرستان ری تا ۲۱ فروردین بدلیل کاهش زنجیره بیماری کرونا، از صنوفی که در طرح فاصله گذاری اجتماعی فعالیت نمی کنند قدردانی کرد.

حسین توکلی کجانی معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری گفت: بنا بر تصمیم سناد ملی و استانی مقابله با کرونا در طرح فاصله گذاری اجتماعی، زمان تعطیلی اصناف غیرضروری تا ۲۱ فروردین تمدید شد و اصناف شهرستان ری نیز مشمول این تصمیم هستند و بایستی تا زمان معین شده فعالیت نکنند.
معاون استاندار تهران افزود: در راستای حفظ سلامت عمومی و کاهش زنجیره انتقال بیماری کرونا، روزانه و بطور مستمر گشت های نظارتی متشکل از اداره بازرسی فرمانداری ری، تعزیرات حکومتی، اداره صمت و پلیس اماکن شهرستان ری بمنظور رصد فعالیت اصناف اجرا و صنوف متخلف برابر قانون پلمپ خواهند شد.
فرماندار ویژه شهرستان ری در پایان ضمن ابراز همدردی با صنوفی که در این ایام با تعطیلی مواجه شده اند و کسب و کارشان تحت الشعاع قرار گرفته است، از اصنافی که با تصمیمات ستاد مقابله با کرونا همراه هستند و فعالیت نمی کنند قدردانی کرد.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه