مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

پلمب ۱۵ واحد صنفی شهرری در سیزده فروردین

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ری گفت: ۱۳۶ واحد صنفی شهرری در روز سیزده فروردین بازرسی و ۱۵ واحد متخلف پلمب شد.

موسی احمدی رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ری  با اشاره به بازرسی‌های صورت گرفته از اصناف سطح شهرستان اظهار داشت: از صبح روز سیزده فروردین ماه، گشت‌های مشترک فرمانداری، اماکن، تعزیرات و اتحادیه نانوایان از ۱۳۶ واحد صنفی در سطح شهرستان بازرسی کردند.

وی افزود: پس از بازرسی‌های صورت گرفته ۱۵ واحد صنفی متخلف در شهرستان ری در راستای اجرای مصوبات ستاد مقابله با کرونا پس از دریافت اخطار پلمب شدند.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ری خاطرنشان کرد: عمده تخلفات گزارش شده در بازرسی‌های امروز گران فروشی بود که در این راستا پرونده‌ای با ارزش ریالی ۷میلیون و ۸۰۰ هزار ریال تشکیل و برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

احمدی با بیان اینکه بازرسی‌ها توسط چندین تیم مشترک در دو شیفت صبح و عصر انجام می‌شود، ادامه داد: روز گذشته نیز در ۴۴مورد بازرسی از واحدهای صنفی سه پرونده تخلف به دلایل کم فروشی، عدم درج قیمت و نصب نکردن نرخنامه تشکیل شد.

وی ‏در پایان یادآور شد: تعطیلی واحدهای صنفی غیرضرور در راستای اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی ادامه دارد لذا از بازاریان و کسبه تقاضا می‌شود نسبت به تعطیلی صنف خود مطابق با دستورالعمل ابلاغی اقدام کنند در غیراین صورت روند پلمب و تعطیلی به صورت مستمر ادامه خواهد داشت.

منبع فارس
عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه