مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

۲۴ بانوی زندانی در شهرری به آغوش خانواده بازگشتند

مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان شهرستان ری گفت: ۲۴ بانوی زندانی که بخاطر جرائم غیر عمد مالی زندانی شده بوده و سابقه زندان نیز نداشتند آزاد شده و به آغوش خانواده هایشان بازگشتند.

محسن حسن پور روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه این بانوان از روز ولادت حضرت زهرا (س)  تا ۲۷ اسفند ۹۸ آزاد شدند، اظهار داشت: مردم خیراندیش، سه میلیارد و ۹۷۰ میلیون ریال برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد به آنها کمک کردند.
وی افزود: جلب رضایت شاکیان و آزادی زندانیان به ویژه در جرایم غیر عمد زمینه‌ای برای کاهش تعداد زندانیان شده و بسیاری از معضلات اجتماعی را رفع می‌کند.
مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان شهرستان ری خاطرنشان کرد: ۱۷۰ خانواده زندانی در ری تحت پوشش و حمایت انجمن حمایت از زندانیان این شهرستان هستند و به آنها خدمات رسانی می‌شود.
وی حمایت از خانواده زندانیان را راهکاری موثر در پیشگیری از آسیب‌ها، تهدیدها، رفع معضلات و دغدغه‌های معیشتی این قشر دانست و گفت: رفع مشکلات معیشتی و موانعی که در زندگی خانواده زندانیان وجود دارد یک ضرورت و نیاز برای جلوگیری از معضلات و آسیب‌های اجتماعی به شمار می‌رود.
حسن پور عنوان کرد: عدم آگاهی از قوانین و سهل انگاری از عوامل زندانی شدن این زنان به شمار می رود و همه افراد جامعه به ویژه قشر زن باید نسبت به انجام معاملات و اقدامات خود، آگاهانه وارد عمل شده تا دچار دردسر نشوند.
وی تاکید کرد: افراد در انجام کارها به خصوص معامله ها حتما دقت نظر کافی داشته باشند تا در آینده برای آنها گرفتاری و دردسر ایجاد نشود.
یکهزار و ۵۰۰ زندانی که از اهالی ری هستند در زندان های استان تهران نگهداری  می‌شوند.
شهرستان ری (به مرکزیت شهرری) با جمعیتی در حدود یک میلیون نفر در جنوب استان تهران واقع شده است.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه