مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

ساعت فعالیت اصناف شهرستان ری کاهش یافت

با شیوع ویروس کرونا و در راستای قرنطینه و جلوگیری از انتشار این ویروس ساعت فعالیت اصناف ری کاهش یافت

موسی احمدی جمعه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: کاهش ساعات فعالیت اصناف از فردا  شنبه در شهرری اجرا خواهد شد و تمامی اصناف ملزم به رعایت آن هستند.

این مسئول افزود:  به رغم تمامی هشدارهای شیوع ویروس کرونا همچنان برخی از خیابان ها و مراکز خرید همچنان مملو از جمعیت است به همین جهت در جلسه فوق‌العاده کمیسیون نظارت بر واحد های صنفی شهرری رییس و اعضای اتاق اصناف تصمیم بر کاهش ساعات فعالیت اصناف گرفتند.

وی خاطرنشان کرد: کرد: از شهروندان و اصناف خواهش داریم برای مهار شیوع بیماری کرونا با مسولان و مصوبات ستاد ملی کرونا همکاری کنند و از ترددهای غیرضروری در شهر بپرهیزند.

رییس اداره صمت شهرستان ری در ادامه یادآور شد: بازرسی ها و نظارت بازرسان اداره صمت به همراه سایر دستگاه های اجرایی از جمله تعزیزات حکومتی، فرمانداری و پلیس در سطح شهرستان ری برای جلوگیری از هرگونه گران فروشی، کم فروشی و سایر تخلفات شب عید و مواد بهداشتی در شهرستان ری به صورت منظم انجام می شود.

این مسئول خاطر نشان کرد: بازرس از انبارهای جنوب تهران نیز برای جلوگیری از هر گونه احتکار کالاهای مورد نیاز شب عید مردم و مواد بهداشتی و ضد عفونی در شهرستان ری ادامه خواهد داشت.

شهرستان ری با جمعیتی در حدود یک میلیون نفر در جنوب استان تهران قرار گرفته است.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه