مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

۴۵۰ تن میوه در شهرستان ری توزیع می‌شود

رئیس اداره صمت شهرستان ری مطرح کرد

۲۵۰ تن پرتقال و ۲۰۰ تن سیب برای تنظیم بازار شب عید و همچنین تامین نیاز میوه مورد نیاز مردم شهرستان ری تدارک دیده شده است.

موسی احمدی  اظهار داشت: ۲۵۰ تن پرتقال و ۲۰۰ تن سیب برای تنظیم بازار شب عید و همچنین تامین نیاز میوه مورد نیاز مردم شهرستان ری تدارک دیده شده است.

وی با بیان اینکه ۲۵ مرکز عرضه مستقیم میوه شب عید در سطح شهرستان ری در نظر گرفته شده است، عنوان کرد: ۱۸ مرکز در سطح شهرری و مابقی در بخش‌های مختلف شهرستان میوه مورد نیاز شب عید مردم ری را عرضه خواهند کرد.

احمد ادامه داد: جانمایی مراکز توزیع و عرضه میوه مورد نیاز مردم در شهرستان ری با یک کار کارشناسی و براساس پراکندگی جمعیت انجام شده است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه بازرسان اداره صمت شهرستان ری با همکاری بازرسان فرمانداری، تعزیرات حکومتی و سایر دستگاه های اجرایی کار نظارت بر بازار شب عید را بر عهده دارند، افزود: هم اکنون ۱۲ اکیپ بازرس از ساعات صبح تا ساعات پایانی شب کار نظارت بر قیمت کالاهای صرفی شب عید مردم شهرستان ری بر عهده دارند.

احمدی به نظارت انبارهای موجود در شهرستان ری درجهت مقابله با احتکار کالاهای مورد نیاز مردم نیز اشاره کرد و گفت: خوشبختانه کار نظارت بر انبارهای دپو کالا به خوبی در سطح شهرستان ری در حال اجرا است به طوری که بازرسان اداره صمت به همراه سایر دستگاه های اجرایی در روزهای اخیر کشفیات قابل توجهی داشته اند.

رییس اداره صمت شهرستان ری در پایان از مردم جنوب تهران درخواست کرد تا هرگونه گران فروشی، اختفا و کم فروشی را از طربق شماره تلفن ۱۳۷ و مراجعه حضور به اداره صمت شهرستان ری گزارش دهند تا در اسرع وقت با متخلفان برخورد شود.

شهرستان ری با جمعیتی در حدود یک میلیون نفر در جنوب استان تهران قرار گرفته است.

منبع خبرگزاری ایرنا
عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

1 نظر
  1. رایان می گوید

    بالاخره عید داریم یا نداریم!؟ قراره مهمون بیاد یا نه!؟ اگر قراره مهمونی نریم چرا درباره تنظیم بازار حرف هست؟ معلوم هست اینجا چه خبره!!!!؟

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه