مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

توزیع بیش از چهارده هزار بسته آموزشی با موضوع کرونا در سطح شهرستان ری

به‌منظور آشنایی هرچه بیشتر مردم با بیماری کرونا ویروس و راه‌های پیشگیری از آن، شبکه بهداشت شهرستان ری از ابتدای شیوع این بیماری بیش از چهارده هزار رسانه آموزشی در سطح شهرستان توزیع کرده است.

به‌منظور اطلاع‌رسانی و افزایش آگاهی مردم، شبکه بهداشت شهرستان ری بیش از چهارده هزار رسانه آموزشی با موضوع بیماری کرونا ویروس در سطح شهرستان توزیع کرده است.

فرزانه فرد مسئول واحد آموزش بهداشت ضمن اعلام این خبر گفت: همه می‌دانیم که بهترین راه مقابله با ویروس کرونا، پیشگیری است. به همین دلیل تاکنون بیش از چهارده هزار رسانه آموزشی شامل پوستر و پمفلت در سطح شهرستان توزیع‌شده است.

کارشناس شبکه افزود: با روابط عمومی فرمانداری شهرستان نیز هماهنگی‌های لازم در خصوص نسب بیلبوردهای آموزشی در سطح شهرستان انجام‌شده است و تلاش می‌کنیم با همکاری سایر سازمان‌های شهرستان، آموزش و اطلاع‌رسانی را گسترده‌تر کرده تا مردم با این بیماری و روش‌های پیشگیری از آن بیش‌ازپیش آشنا شوند.

فرد با تأکید بر اینکه بهترین راه پیشگیری ماندن در خانه است، ابراز امیدواری کرد تا همگان با توجه بیشتر به توصیه‌های بهداشتی همکاری لازم را برای مقابله با این ویروس انجام دهند.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه