مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

فرماندار ری: شهروندان ویروس کرونا را جدی بگیرند

فرماندار ویژه شهرستان ری با تاکید بر اینکه مردم باید با تصمیمات استانی و شهرستانی ستاد مبارزه با ویروس کرونا همرا باشند، گفت: شهروندان با خانه ماندن ویروس کرونا را جدی بگیرند.

حسین توکلی کجانی شامگاه پنجشنبه در جلسه مقابله با ویروس کرونا شهرستان ری اظهار داشت: در خانه ماندن بهترین و أمن ترین روش برای مقابله با ویروس کرونا محسوب می شود از همین جهت مردم باید تا حد امکان از حضور در اماکن عمومی خودداری کنند.

وی عنوان کرد: اقدامات خوبی برای مقابله با ویروس کرونا و ضدعفونی اماکن عمومی در شهرستان ری صورت گرفته است و این اقدامات پیشگیرانه تا نابودی کامل این ویروس ادامه خواهد داشت.

توکلی با اشاره به اینکه تمامی تصمیمات استانی و شهرستانی در راستای سلامت عمومی است و اگر مردم با این تصمیمات همراهی و همکاری نکنند روزهای سختی را پیش رو خواهیم داشت، ابراز کرد:  مردم به صورت انفرادی و رعایت نکات بهداشتی حدالمقدور از شیوع این ویروس منحوس جلوگیری نمایند.

وی در خصوص آمادگی دستگاه های اجرای شهرستان ری در خصوص بحرانی شدن شرایط نیز گفت: سوله های بحران شهرداری های تابعه آماده تجهیز و تبدیل به مراکز درمانی خواهد بود.

فرماندار ویژه شهرستان ری در خصوص معیشت افرادی که در این ایام معیشتشان تحت شعاع قرار گرفته است نیز اظهار داشت: دولت در حال تصمیم گیری است و شرایط اقتصادی این افراد مد نظر است لذا تا بهبودی شرایط در شهرستان ری ادارات خدمات رسان مانند آب، گاز و برق انشعابات خود را بدلیل بدهی مشترکین قطع نخواهند کرد.

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت در این راستا امروز اعلام کرد: از ظهر دیروز تا امروز و بر اساس نتایج آزمایشگاهی، یک هزار و ۷۵ مورد بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شد و کل مبتلایان به این بیماری در کشور ۱۰ هزار و ۷۵ نفر افزایش یافت.

وی ادامه داد: خوشبختانه تا کنون سه هزار و ۲۷۶ نفر از بیماران مبتلا به کووید ۱۹ بهبود یافته و ترخیص شده اند اما متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۷۵ نفر از مبتلایان جدید کووید ۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری در کشور به ۴۲۹ مورد رسید.

منبع خبرگزاری ایرنا
عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه