مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

فرماندار ری: شهروندان ویروس کرونا را جدی بگیرند

فرماندار ویژه شهرستان ری با تاکید بر اینکه مردم باید با تصمیمات استانی و شهرستانی ستاد مبارزه با ویروس کرونا همرا باشند، گفت: شهروندان با خانه ماندن ویروس کرونا را جدی بگیرند.

حسین توکلی کجانی شامگاه پنجشنبه در جلسه مقابله با ویروس کرونا شهرستان ری اظهار داشت: در خانه ماندن بهترین و أمن ترین روش برای مقابله با ویروس کرونا محسوب می شود از همین جهت مردم باید تا حد امکان از حضور در اماکن عمومی خودداری کنند.

وی عنوان کرد: اقدامات خوبی برای مقابله با ویروس کرونا و ضدعفونی اماکن عمومی در شهرستان ری صورت گرفته است و این اقدامات پیشگیرانه تا نابودی کامل این ویروس ادامه خواهد داشت.

توکلی با اشاره به اینکه تمامی تصمیمات استانی و شهرستانی در راستای سلامت عمومی است و اگر مردم با این تصمیمات همراهی و همکاری نکنند روزهای سختی را پیش رو خواهیم داشت، ابراز کرد:  مردم به صورت انفرادی و رعایت نکات بهداشتی حدالمقدور از شیوع این ویروس منحوس جلوگیری نمایند.

وی در خصوص آمادگی دستگاه های اجرای شهرستان ری در خصوص بحرانی شدن شرایط نیز گفت: سوله های بحران شهرداری های تابعه آماده تجهیز و تبدیل به مراکز درمانی خواهد بود.

فرماندار ویژه شهرستان ری در خصوص معیشت افرادی که در این ایام معیشتشان تحت شعاع قرار گرفته است نیز اظهار داشت: دولت در حال تصمیم گیری است و شرایط اقتصادی این افراد مد نظر است لذا تا بهبودی شرایط در شهرستان ری ادارات خدمات رسان مانند آب، گاز و برق انشعابات خود را بدلیل بدهی مشترکین قطع نخواهند کرد.

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت در این راستا امروز اعلام کرد: از ظهر دیروز تا امروز و بر اساس نتایج آزمایشگاهی، یک هزار و ۷۵ مورد بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شد و کل مبتلایان به این بیماری در کشور ۱۰ هزار و ۷۵ نفر افزایش یافت.

وی ادامه داد: خوشبختانه تا کنون سه هزار و ۲۷۶ نفر از بیماران مبتلا به کووید ۱۹ بهبود یافته و ترخیص شده اند اما متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۷۵ نفر از مبتلایان جدید کووید ۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری در کشور به ۴۲۹ مورد رسید.

منبع خبرگزاری ایرنا
عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.