مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

ضدعفونی حسینیه ها و کلانتری های دولت آباد توسط بیمارستان خیریه حضرت زهرا(س)

رئیس بیمارستان خیریه صدیقه زهرا (س) دولت آباد از گندزدایی و ضد عفونی حسینیه ها و کلانتری منطقه دولت آباد نسبت به ویروس کرونا خبر داد.

دکتر ولید دنده بر مدیر عامل و رئیس بیمارستان خیریه حضرت صدیقه زهرا (س) دولت آباد با قدردانی از پزشکان، پیراپزشکان، پرستاران و همه پرسنل این بیمارستان و سایر مراکز بهداشتی و درمانی کشور، گفت: شما عزیزان در خط مقدم مبارزه با این مهمان ناخوانده و تامین سلامت هموطنان هستید و به همه شما همکاران خدا قوت می گویم و شما مایه افتخار کشور هستید.
دنده بر اظهار داشت: از اولین روز مشاهده ویروس کرونا در کشور که وزارت بهداشت هشدار لازم را نسبت به محافظت مردم در برابر این ویروس اعلام کرد، در بیمارستان خیریه حضرت صدیقه زهرا (س) ستاد بحران تشکیل دادیم و تمام دستور العمل ها، امکانات و تجهیزات بیمارستان را برای مقابله با ویروس کرونا بکار بردیم و یک فضای ویژه برای بستری به بیماران مشکوک به کرونا آماده کردیم.
رئیس بیمارستان خیریه صدیقه زهرا (س) اذعان کرد: با هزار زحمت توانستیم اقلام مورد نیاز برای حفاظت فردی پرسنل بیمارستان را تهیه کنیم و در راستای وظیفه اسلامی و انسانی، نسبت به گندزدایی حسینیه های این منطقه از جمله حسینیه حضرت امیرالمومنین(ع)، حسینیه کاظمینی ها و حسینیه امام رضا (ع) و نیز کلانتری منطقه و دیگر اماکن پر تردد مشارکت مستقیم داشتیم و تلاش می کنیم که این فضا را برای مراجعان آماده ارائه خدمت کنیم.
وی اظهار داشت: روزانه به مراجعان مشکوک به کرونا خدمات ارائه می کنیم و طبق دستورالعمل وزارت بهداشت، بیماران مشکوک را به دیگر بیمارستان های ویژه پذیرش بیماران کرونایی اعزام می کنیم.
دکتر دنده بر، خاطرنشان کرد: تا این لحظه حتی یکنفر بیمار کرونایی بستری یا فوتی نداشتیم و تلاش کردیم بیمارستان را برای مراجعان متقاضی دیگر تخصص های بیمارستانی پاک نگه داریم.
وی افزود: در راستای تامین سلامت و پیشگیری از ابتلای مردم عزیز شهرستان ری علاوه بر توصیه های شبکه های صدا و سیما، آموزش های حضوری در این بیمارستان ارائه می شود و از طریق فضای مجازی نیز به مردم آموزش های مورد نیاز در این زمینه را ارائه می نمائیم و به هموطنان اطمینان می دهیم که بزودی با همکاری همه مردم و پرسنل خدوم مراکز درمانی و بیمارستان ها، کرونا را شکست خواهیم داد.

منبع علی اشرف خانلری
عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه