مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

تاکسیرانان شهرری آموزش مقابله با شیوع ویروس کرونا دیدند

با توجه به نیاز آگاه سازی رانندگان وسایل نقلیه عمومی ،رانندگان تاکسیرانی آموزش های لازم را در خصوص مقابله با شیوع بیماری کرونا و همچنین رعایت نکات ایمنی بهداشتی آموختند

مدیر تاکسیرانی منطقه ۲۰ (شهرری) و پهنه جنوب شرق تهران گفت: آموزش‌های لازم در راستای پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا به ناظران خطوط تاکسیرانی و رانندگان تاکسی شهرری ارائه شد.

اسماعیل شاه محمدی داشت: ۳۶ ناظر خط تاکسی رانی در شهرری فعال هستند و این گروه و همچنین رانندگان تاکسی شهرری در زمینه استفاده از ماسک و دستکش و صد عفونی کردن خودرو خود آموزش دیدند.
وی افزود: آموزش های پیشگیری  در مقابله با ویروس کرونا با همکاری آتش نشانی و معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه ۲۰ (شهرری) انجام شد.
مدیر تاکسیرانی منطقه ۲۰ (شهرری) و پهنه جنوب شرق تهران عنوان کرد: اقداماتی در جهت صد عفونی کردن و پاکسازی تاکسی های خطوط شهرری انجام گرفته و این روال تا زمان از بین رفتن ویروس کرونا ادامه خواهد داشت.
این مسئول خاطر نشان کرد: گروه واتساپی در فضای مجازی برای ناظران و سرگروه های رانندگان تاکسی شهرری تشکیل و آموزش های پیشگیری از بروز و شیوع ویروس کرونا ارائه می شود.
وی تاکید کرد: به رانندگان توصیه شده تا مسافرانی که علائم سرماخوردگی داشته و یا مشکوک به ویروس کرونا هستند پیشنهاد تردد به صورت دربست و با احتیاط انجام شود.
شهرستان ری (به مرکزیت شهرری) با جمعیتی بیش از یک میلیون نفر در جنوب استان تهران واقع شده که دارای پنج شهر شهرری، باقرشهر، کهریزک، قیامدشت و حسن آباد و چهار بخش مرکزی، کهریزک، فشاپویه، خاوران و قلعه نو است.
دو هزار و ۷۰۰ تاکسی به صورت خطی، گردشی و ویژه در سطح شهرری فعال هستند.

منبع خبرگزاری ایرنا
عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه