مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

شرور محله گلحصار دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان ری از بازداشت فرد شروری که با استفاده از سلاح سرد در محله «گلحصار» قدرت نمایی می کرد و نظم عمومی را برهم زده بود، خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری ،سرهنگ دوستعلی جلیلیان گفت: در پی خبر دریافتی از مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ در خصوص استفاده از سلاح سرد و عربده کشی و ایجاد رعب و وحشت برای شهروندان در محله گلحصار شهرری بلافاصله تیم عملیاتی کلانتری عبدالعظیم (ع) در محل حاضر شدند.

وی با اشاره به اینکه با حضور ماموران در محل متهم به محض رویت پلیس به سرعت وارد منزلش شده و از درب پشتی متواری شد، عنوان کرد: با اقدامات اطلاعاتی و پلیسی مخفیگاه متهم شناسایی و کمتر از ۷ ساعت طی یک عملیات ضربتی دستگیر شد و به کلانتری انتقال یافت.

فرمانده انتظامی شهرستان ری با بیان اینکه متهم سابقه دار به تازگی از زندان آزاد شده بود و همچنان به اعمال مجرمانه خود ادامه می داد، افزود: به محض دستگیری متهم تعدادی از اهالی محل با حضور در کلانتری و دیدار با رئیس کلانتری از اقدام ضربتی و مقتدرانه پلیس در برخورد و دستگیری عامل ایجاد ناامنی برای شهروندان در محله گلحصار قدردانی کردند.

سرهنگ جلیلیان در پایان با اعلام اینکه پس از تشکیل پرونده متهم تحویل مراجع قضایی شد، گفت: با تمام توان در حفظ امنیت، آسایش و آرامش شهروندان تلاش می کنیم و به هیچ عنوان به اینگونه افراد اجازه نخواهیم داد تا در جامعه عرض اندام کرده و امنیت مردم را مخاطره بیندازند.

همچنین فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری ۳ سارق درخت در محدوده این شهرستان خبر داد.

سرهنگ جلیلیان گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت درخت از بوستان های محدوده سیزده آبان شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار کلانتری آن محله قرار گرفت.

وی ادامه داد: تیم عملیاتی کلانتری ۱۶۸ سیزده آبان با پوشش نقاط جرم خیز در پیک جرایم، روز گذشته ۳ نفر را درحال بریدن یک اصله درخت مشاهده و طی یک عملیات ضربتی سارقان را دستگیر و در بازرسی از داخل خودرو متهمان که در چندمتری محل سرقت پارک شده بود، ۷ اصله درخت بریده شده کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری با اشاره به اینکه در تحقیقات انجام شده متهمان به بزه ارتکابی اعتراف کردند، خاطرنشان کرد: پس از شناسایی و اخذ شکایت شاکی پایان تحقیقات و تشکیل پرونده متهمان تحویل مراجع قضایی شدند.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه