مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

در شهرستان ری چه خبر است ،دومین شهردار شهرستان درآستانه استیضاح

خبر استعفای شهردار کهریزک چندی است ترند شبکه های اجتماعی شهرستان ری شده است اما به راستی این استعفا است یا استیضاح ؟

شهردار کهریزک در صحبت با یکی از رسانه ها گفته است من در دورانی که شهردار بوده ام تا به حال استیضاح نشده ام و همواره ارتباطی صمیمی با اعضای شورای شهرداشته ام !!

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری ، بعد از استیضاح شهردار باقرشهر که تبدیل به استعفای وی شد اکنون نوبت شهردار کهریزک است تا استیضاح وی تبدیل به استعفا شود و با مدیریت شهری خداحافظی کند .

استیضاح ، سوال و حتی تغییر شهردار حق قانونی شوراهای شهر است اما به راستی چرا بدون هیچ توضیحی این اتفاق روی می دهد چرا دلیل این تغییرات و رفت و آمد ها به اطلاع مردم نمی رسد .

اگر شهردار خطا یا مشکلات یا کم کاری دارد باید به گونه ای این مشکلات مطرح شود و پاسخ داده شود که مردم در جریان امور باشند .اما “مردم” فقط یک شعار برای انجام مقاصد برخی از افراد جامعه شده است تا به بهانه مردم و خدمت به مردم و نوکری مردم به مقاصد”کثیف” خود برسند .

امیدواریم برخی از مسئولان که وظیفه نظارت بر این موارد را دارند از خواب بیدار شوند و در این شرایط بد اقتصادی حافظ بیت المال باشند ،بیت المالی که از گلوی پیر زن بی بضاعت یا خانواده ای با چند  یتیم تأمین می شود .

با توجه به وضعیت دشوار جامعه در حالی که بسیاری از مسؤلان درگیر پیشگیری و تامین سلامت مردم هستند بیش از این صلاح نمی بینیم به این شرایط بپردازیم اما بدون شک دراوایل سال جدید موضوعاتی را برای شما مخاطبان منتشر می کنیم تا بدانید در شوراهای شهر چه میگذرد تا با چشم باز رای دهید و همچنین مطالبه از دستگاه های مرتبط را در دستور کار داریم تا از طریق آنها و قوه قضائیه جلوی برخی از فسادها گرفته شود .

این توضیح ضروری است که روی این نویسه نه به شورای شهر کهریزک است و نه در حمایت از شهردار این شهر و مبرا دانستن او از هر مشکلی ! این متن فقط و فقط شرایط شوراهای شهرهای ری را در چند خط بیان نموده است که به زودی به صورت کامل و بند به بند به آنها می پردازیم
عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه