مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

سالن ورزشی شهید “زمانی‌نیا” با اعتبار ۳ میلیارد ریال در قلعه‌نو به بهره‌برداری رسید

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ری، همزمان با دهمین روز از ایام الله دهه مبارک فجر 3 طرح عمرانی و خدماتی با اعتباری بالغ بر 16 میلیارد ریال در شهرری به بهره‌برداری رسید.

حسین توکلی کجانی در حاشیه افتتاح این مراسم در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در شهرستان ری اولویت‌های اساسی و بزرگی برای توسعه داریم که با مشارکت تمامی مسئولان، نمایندگان و مردم در حال پیگیری است.

وی با اشاره به اینکه طرح‌های متعدد توسعه‌ای در سطح روستاها به بهره‌برداری رسیده است افزود: روستا هنگامی رشد و توسعه پیدا می‌کند که با رشد مردم در درون روستاها همه از ایجاد اشتغال، سرمایه‌گذاری و غیره بهره‌مند شوند تا به توسعه یافتگی دسترسی پیدا کنیم.

فرماندار ویژه شهرستان ری در ادامه تاکید کرد: بخش قلعه‌نو ظرفیت توسعه و پیشرفت بسیار فراوانی دارد که با ایجاد وحدت و همدلی می توان به آن دسترسی پیدا کرد.

حسین توکلی کجانی افزود: امنیت و سلامت به عنوان یک اولویت برای جوامع امروزی به شمار می‌رود و در حال حاضر نیز توجه ویژه‌ای به حوزه سلامت و زیرساخت‌های آن می‌شود.

وی تصریح کرد: در شهرستان ری 2 پروژه درمانی مهم درمانگاه شهدای فشافویه و درمانگاه روستای فیروزآباد در دهه مبارک فجر افتتاح شد که براساس آن خدمات درمانی مطلوبی به مردم منطقه ارائه می شود.

امروز و با حضور فرماندار ویژه شهرستان ری و سایر مسئولان شهرستانی 4 پروژه عمرانی در شهرستان ری به بهره‌برداری رسید که این پروژه‌ها شامل سالن بازسازی شده فوتسال شهید قاسم سلیمانی به مساحت 780 مترمربع با اعتبار یک میلیارد و 120 میلیون ریال، سالن کشتی و بدنسازی شهید وحید زمانی‌نیا در روستای زمان‌آباد بخش قلعه‌نو به مساحت 340 مترمربع با اعتبار 3 میلیارد و 200 میلیون ریال، ساختمان درمانگاه نوسازی شده روستای فیروزآباد به‌مساحت 1800 مترمربع و با اعتبار 8 میلیارد و 500 میلیون ریال و دفتر احزاب شهرستان ری به مساحت 110 مترمربع با اعتبار یک میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه