مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

مجتمع آموزشی رفاهی ترمه در باقرشهر افتتاح شد

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری ؛یوسف بهارلو معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران با اعلام این خبر گفت: مجتمع آموزشی رفاهی ترمه با زیربنای ۳ هزار و ۸۰۰ متر مربع در راستای توسعه مکان های آموزشی رفاهی فرهنگیان استان افتتاح گردید.

وی برنامه مولد سازی سرمایه ها را از اهداف اصلی این طرح دانست و افزود: استفاده حداکثری از امکانات و ظرفیت های موجود و بهره بری بیشتر منابع از دیگر اهداف افتتاح این گونه پروژه هاست.

بهارلو ادامه داد : مجتمع  آموزشی رفاهی ترمه با ۱۴ باب فضای تجاری، دوطبقه تالار با گنجایش ۱ هزار و ۴۰۰ نفر و پارکینگ هزار متری ، انبار، سردخانه و آشپزخانه آماده سرویس دهی به همکاران محترم فرهنگی در سطح استان می باشد.

این مقام مسوول با تاکید بر اینکه این پروژه در سال ۹۴ کلید خورده بود ، تصریح کرد : با تلاش همکاران گرامی در اداره تعاون و رفاه ، تدارکات و پشتیبانی و مدیریت آموزش و پرورش کهریزک موفق شدیم این مرکز را همزمان با ایام الله دهه فجر و با حضور مقام عالی وزارت و استاندار تهران اماده بهره برداری نماییم.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران در پایان ، فراهم نمودن امکانات رفاهی مناسب جهت استفاده همکاران محترم فرهنگی را ضروری دانست و تصریح کرد: امیدواریم بتوانیم در این راستا گام های ارزنده ای برداریم.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه