مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

مجتمع آموزشی رفاهی ترمه در باقرشهر افتتاح شد

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری ؛یوسف بهارلو معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران با اعلام این خبر گفت: مجتمع آموزشی رفاهی ترمه با زیربنای ۳ هزار و ۸۰۰ متر مربع در راستای توسعه مکان های آموزشی رفاهی فرهنگیان استان افتتاح گردید.

وی برنامه مولد سازی سرمایه ها را از اهداف اصلی این طرح دانست و افزود: استفاده حداکثری از امکانات و ظرفیت های موجود و بهره بری بیشتر منابع از دیگر اهداف افتتاح این گونه پروژه هاست.

بهارلو ادامه داد : مجتمع  آموزشی رفاهی ترمه با ۱۴ باب فضای تجاری، دوطبقه تالار با گنجایش ۱ هزار و ۴۰۰ نفر و پارکینگ هزار متری ، انبار، سردخانه و آشپزخانه آماده سرویس دهی به همکاران محترم فرهنگی در سطح استان می باشد.

این مقام مسوول با تاکید بر اینکه این پروژه در سال ۹۴ کلید خورده بود ، تصریح کرد : با تلاش همکاران گرامی در اداره تعاون و رفاه ، تدارکات و پشتیبانی و مدیریت آموزش و پرورش کهریزک موفق شدیم این مرکز را همزمان با ایام الله دهه فجر و با حضور مقام عالی وزارت و استاندار تهران اماده بهره برداری نماییم.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران در پایان ، فراهم نمودن امکانات رفاهی مناسب جهت استفاده همکاران محترم فرهنگی را ضروری دانست و تصریح کرد: امیدواریم بتوانیم در این راستا گام های ارزنده ای برداریم.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.