مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

همدلی شهردار و اعضای شورای اسلامی موجب پیشرفت و آبادانی شهر می شود

مراسم معارفه سعید استاد فرج شهردار جدید و منتخب شورای اسلامی باقرشهر صبح امروز با حضور مسئولان شهری و استانی در سالن جلسات شهرداری باقرشهر برگزار شد.

حسین ابراهیمی رئیس شورای اسلامی باقرشهر در این مراسم به سخنرانی پرداخت و گفت: امروز مراسم تکریم و معارفه دو خدمت گذار است جا دارد که از زحمات و تلاش دکتر ناصری پور تقدیر و تشکر نماییم که در زمان سکانداری شهرداری باقرشهر خدمات ارزنده ای به شهر و شهروندان باقرشهر نموده اند .

وی در ادامه اظهار داشت : با تصمیم اعضای محترم شورای اسلامی باقرشهر امروز شاهد معرفی مهندس استاد فرج هستیم که ایشان نیاز به معرفی ندارند و سابقه و شناخت بسیار خوبی از شهر ، پرسنل و مردم فهیم باقرشهر دارند و همین مساله انتخاب ایشان را به عنوان شهردار برای ما آسان نمود.

رئیس شورای اسلامی باقرشهر در ادامه با اشاره به همدلی و همدلی اعضای شورای اسلامی و مجموعه شهرداری باقرشهر ، عنوان کرد : جا دارد از مهندس سرنابه تقدر و تشکر نماییم چرا که ایشان در زمان سرپرست شهرداری باقرشهر به خوبی از پس مدیریت شهرداری برامده و تلاش های بسیاری نموده اند، امید است بتوانیم همواره در راستای رفع مشکلات شهری و خدمت رسانی به شهروندان قدم های مثبتی برداریم.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه