مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

آیین معارفه سعید استاد فرج شهردار جدید باقرشهر برگزار شد

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری؛در مراسم معارفه شهردار جدید باقرشهر توکلی فرماندار ویژه شهرستان ری ، صحرایی مدیرکل دفتر فنی استانداری تهران، مجیدی بخشدار کهریزک ، موسوی معاون فرماندار ویژه شهرستان ری ، رئیس و اعضای شورای اسلامی باقرشهر ، استیری امام جمعه باقرشهر ، شم آبادی رئیس ستاد نماز جمعه باقرشهر، شهردار کهریزک، رئیس و اعضای شورای اسلامی کهریزک، کلهر رئیس شورای بخش کهریزک، سرهنگ حیدری جانشین فرمانده سپاه ناحیه حضرت روح الله(ره) ، سروان رجبی فرمانده بسیج حوزه 451 حضرت روح الله (ره)، سرهنگ آقازده رییس کلانتری باقرشهر ، مسئولان شهرداری ، خانواده های معزز شهدا و اصحاب رسانه حضور داشتند .

حسین ابراهیمی رئیس شورای اسلامی باقرشهر در این مراسم به سخنرانی پرداخت و گفت: خیرمقدم می گوییم خدمت آقای استادفرج شهردار جدید باقرشهر و این انتخاب را به فال نیک میگیریم چرا که آقای استاد فرج چندین دوره سکان دار شهرداری باقرشهر بود و با این شهر آشنایی کامل دارند.

صحرایی مدیر کل دفتر فنی استانداری تهران در مراسم معارفه شهردار باقرشهر با تاکید به صداقت و درستکاری در همه امور شهری، اظهار داشت : مدیریت شهری بایستی درستکاری و صداقت را سرلوحه کار خویش قرار دهند و جز راست به مردم هیچ نگویند و مردم مداری را همیشه رعایت کنند و با روی خوش پذیرای مشکلات و خواسته های شهروندان باشند و با تعامل بین شورا و شهرداری گره از کار مردم باز کنند .

حجت السلام و المسلمین استیری امام جمعه باقرشهر در این مراسم گفت: جا دارد در غیاب دکتر ناصری پور شهردار اسبق از زحماتشان تقدیر و تشکر نماییم و به اقای استاد فرج نیز تبریک می گوییم و امیدواریم همچون دوره های قبل در شهر بدرخشند و پروژه های عمرانی خوبی به یادگار بگذارند .
و از مدیران شهری درخواست نمود طبق جملات قصار حضرت علی (ع) در نهج البلاغه “با مردم طوری سخن بگویید که اگر رفتید برای شما گریه کنند” .

سعید استاد فرج شهردار جدید باقرشهر ضمن تسلیت به مناسبت شهادت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی و شهادت حضرت فاطمه الزهرا (س) گفت: خداراشاکرم که بار دیگر فرصت خدمت رسانی به بنده اعطا نموده ، چرا که من در روزهای نوجوانی خود را در این شهر گذرانده ام و تاریکی و محرومیت این شهر را دیده ام و اکنون بسیار خوشحالم که باقرشهر چهره درخشان و کالبدی آبرومند دارد.

فرماندار ویژه شهرستان ری و معاون استاندار تهران در مراسم معارفه شهردار جدید باقرشهر سلامت کاری را مهمترین اولویت مدیریت شهری شهرستان ری خواند و یادآور شد : اخلاق مداری اصل مهمی است و سلامت کاری مهمترین اولویت در شهرستان ری است در همین راستا در آمد پایدار در شهرداری ها باید ارتقا پیدا کند و برای آینده شهر باید از سرمایه گذار استفاده کنیم و از این امر حمایت کنیم .

گفتنی است ؛ در پایان این مراسم حکم انتصاب سعید استاد فرج قرائت و به وی اهدا شد .

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.