مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

مهمترین مطالبه شهروندان ری بازسازی بافت فرسوده است

حسین توکی کجانی روز پنجشنبه در حاشیه دیدار مردمی در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: رسیدگی به اختلاف ملکی و ساخت و سازها نیز در حوزه روستایی از دیگر خواسته‌های مردم شهرستان ری بود که در این دیدار مطرح شد.
این مسئول تصریح کرد: مردم شهرستان ری در حوزه آسیب‌های اجتماعی و فروش محصولات تولید شده در مشاغل خانگی نیز درخواست‌هایی دارند که فرمانداری برای حل این مشکل به دنبال ایجاد یک نمایشگاه دایمی فروش محصولات در این شهرستان است.

وی با بیان اینکه مردم در این دیدارهای می توانند شکایات و پیشنهادات خود را نسبت به دستگاه‌های اجرایی شهرستان ری مطرح کنند، افزود: فرمانداری شهرستان ری در جهت احقاق حقوق شهروندی هر گونه شکایات مردمی از دستگاه‌های اجرایی را ا حصول نتیجه پیگیری می کند.

توکلی ادامه داد: دیدارهای مردم فضا مناسبی را ایجاد می کند تا مسئولان اجرایی شهرستان از نزدیک با مشکلات مردم آگاه شوند و نسبت به رفع آن اقدامات لازم را انجام دهند، همه مردم از قشرهای مختلف می توانند در این دیدارها شرکت و مشکلاتشان را مطرح کنند.

این مسئول با بیان اینکه فرمانداری ری روزهای پنجشنبه از ساعت هشت صبح تا ۱۲ ظهر را برای دیدار مردمی اختصاص داده است، خاطرنشان کرد: دیدار مردم باعث می شود که شهروندان بدانند که مسئولان برای حل مشکلاتشان تلاش می کنند و نظرشان برای مدیران شهری اهمیت زیادی دارد.

شهرستان ری با جمعیتی در حدود یک میلیون نفر در جنوب استان تهران قرار گرفته است، این شهرستان دارای پنج بخش مرکزی، کهریزک، خاوران، قلعه و حسن آباد فشافویه است.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه