مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

انتقال آب آشامیدنی به کهریزک ۴۰ میلیاردریال اعتبار نیاز دارد

امیر هادی نژاد اظهار داشت: هم اکنون در جنوب تهران آب آشامیدنی باقرشهر به رینگ آب تهران متصل است که با توجه به آلودگی منابع زیرزمینی باید آب کهریزک نیز به شبکه آب سدهای تهران متصل شود.

وی با بیان اینکه منابع زیرزمینی آب در کهریزک به دلیل نفوذ شیرابه‌های آراد کوه آلوده شده‌ است، خاطرنشان کرد: آب آشامیدنی کهریزک اگر به آب سدهای تهران متصل نشود در آینده‌ای نزیک شاهد بحران در این منطقه جنوبی خواهیم بود.

هادی نژاد یادآور شد: کیفیت و کمیت آب کهریزک به دلیل توسعه شهری و افزایش جمعیت به شدت کاهش یافته است و نیازمند رسیدگی جدی مسئولان است تا شهروندان این بخش جنوبی پایتخت نیز از حقوق طبیعی خود برخوردار شوند.

بخش کهریزک از توابع شهرستان ری، از شمال به بهشت زهرا (س)، از غرب به اتوبان تهران قم، از شرق به باقر شهر و از جنوب به شهر حسن آباد فشافویه محصور و در فاصله ۱۳ کیلومتری شهرستان ری واقع شده است.

مشکلات آب شرب کهریزک در حالی است که فرماندار ویژه شهرستان ری در ششمین جلسه کارگروه اقتصاد مقاومتی و ستاد تسهیل، رفع و موانع و مشکلات تولید این شهرستان با اشاره به اینکه آب‌های زیرزمینی شهرک صنعتی تهران به دلیل مجاورت با شیرآبه‌های آراد کوه آلوده است، تاکید کرد: خط انتقال آب شرب و بهداشتی از رینگ آب تهران به این شهرک باید در دستور کار قرار گیرد.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه