مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

کمک های دانش آموزان استان تهران از کهریزک به سیستان و بلوچستان ارسال شد

مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در مراسم بدرقه کاروان سیل مهربانی شهرستان‌های استان تهران که در کهریزک برگزار شد، اظهار داشت: اقلام مورد نیاز از جمله پتو، بخاری، پوشاک، مواد خوراکی و ضروری با کمک دانش‌آموزان و فرهنگیان آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران جمع آوری و به مناطق سیل زده برای یاری و کمک به مردم در این مناطق ارسال شد.

محمد صیدلو با بیان اینکه کمک به نوعدوست نوعی وظیفه انسان دوستانه تلقی می‌شود، تصریح کرد: جمع آوری کمک‌ها از سوی دانش‌آموزان موجب می‌شود تا آنها مسئولیت پذیر تربیت شوند.

وی افزود: دانش آموزان به عنوان آینده سازان این مرز و بوم باید به گونه‌ای توسعه‌ یافته تربیت شوند تا در هنگام بروز مشکلات و حوادث زندگی توانایی مدیریت درست و دقیق را داشته باشند.

مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران خاطر نشان کرد: اقدام انسان دوستانه دانش‌آموزان در کمک رسانی به مناطق سیلزده در واقع تمرین خودسازی برای آماده شدن آینده شان است.

وی عنوان کرد: تلاش برای آبادانی و توسعه کشور وظیفه همگان بوده و دانش آموزان نیز باید بیاموزند تا در مواقع ضروری و نیاز به هم‌نوعان خود یاری برسانند.

صیدلو با بیان اینکه امروز کمک به سیلزدگان با ۶ کامیون به مناطق سیلز ده ارسال شد، اضافه کرد: کمک‌های دانش‌آموزان و فرهنگیان آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در طی دو مرحله انجام می گیرد که امروز مرحله اول آن انجام گرفت و مرحله دوم هم در هفته‌های آتی انجام خواهد گرفت.

وی گفت: در هنگام بروز حوادث و قوانین طبیعت باید خود را با شرایط همراه و هماهنگ ساخته و با مدیریت به موقع و دقیق از بروز و گسترش آسیب‌ها جلوگیری کرد.

وقوع سیل در استان سیستان و بلوچستان در دی ماه سال جار ی براثر بارندگی‌های بسیار، به بسته شدن برخی از مسیرهای ارتباطی در جنوب این استان انجامید، منازل شماری از مردم منطقه دچار آبگرفتی شد. به طوریکه تعدادی از هم وطنان سیل زده توسط نیروهای هلال احمر در چادر، اسکان اضطراری داده شدند.

 

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه