مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

تمامی دستگاه هااقداماتشان را در راستای رویه ابلاغی مقام معظم رهبری برنامه ریزی کنند

حسین توکلی کجانی معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری در نشست ستاد گرامیداشت دهه فجر اظهار داشت: با توجه به اینکه دهه فجر یکی از مناسبت های ملی است، می بایست همواره پر شور و نشاط و همراه با جشن برگزار شود.
وی افزود: سال گذشته به مناسبت ۴۰سالگی انقلاب اقدامات و برنامه‌ های متنوعی به مناسبت پاسداشت ۴۰ سالگی انقلاب در سطح کشور انجام شد، لذا امسال نیز باید برنامه ریزی خوبی با سیاست گام دوم انقلاب برگزار شود.
فرماندار ویژه شهرستان ری در ادامه گفت: تمامی دستگاه ها می بایست اقداماتشان را در راستای رویه ابلاغی مقام معظم رهبری برنامه ریزی کنند.
معاون استاندار تهران تصریح کرد: از آنجا که در طول ۴۰ سال انقلاب اتفاقات و فراز و نشیب های فروانی را شاهد بودیم، گزارش این مناسبات به قشر جوان موجب امید بخشی می شود که می بایست با اولویت بندی و برنامه ریزی مناسب اجرایی شود.
توکلی به لزوم افزایش مشارکت سیاسی در دهه فجر اشاره کرد و گفت: با توجه به اتفاقات اخیر و شهادت جمعی از نخبگان، شرایط به گونه ای شد که می بایست برای افزایش مشارکت در انتخابات تلاش های بیشتری صورت گیرد و در واقع این تلاش ها می بایست برای افزایش مشارکت سیاسی بدون جانبداری باشد.
وی تاکید کرد: در این راستا می توان با افتتاح پروژه ها و بازگو کردن تلاش مسئولین برای ارائه خدمات بهتر به مردم در جلب رضایت عمومی گام های موثری را برداشت.
معاون استاندار تهران با اشاره به پروژه های متعدد قایل افتتاح در شهرستان بیان کرد: پروژه های شهرستان باید در راستای خدمات صنعتی،تولیدی، روستایی و شهری تعریف شود و معاونت های فرمانداری در راستای اجرای آن هماهنگی لازم را انجام دهد.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه