مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

۱۲ هزار و ۴۸۳ نفر در شهرستان ری بیمه ورزشی شدند

مهدی صداقت با بیان اینکه بیمه ورزشکاران شامل مربیان و داوران نیز می شود، اظهار داشت: هفت هزار و ۹۸۲ ورزشکار مرد و چهار هزار و ۵۰۱ ورزشکار زن امسال تحت پوشش بیمه ورزشکاران قرار گرفته اند.

وی یادآرو شد: همچنین امسال ۴۳۸ ورزشکار روستایی نیز تحت پوشش بیمه درمانی قرار گرفتند که از این میزان ۲۴۱ نفر ورزشکار مرد و ۱۹۷ نفر ورزشکار زن بودند که اغلب در رشته‌های ورزشی بومی محلی فعالیت داشتند.

این مسئول اضافه کرد: دانش آموزان، اعضای هیات‌های ورزش همگانی، فوتبالیست‌ها، اعضای باشگاه‌های بدنسازی و ورزشکاران رشته‌های بومی محلی بیشترین افرادی هستند که تحت پوشش بیمه ورزشکاران در شهرستان ری قرار گرفته اند.

صداقت با اشاره به اینکه ا اعتبار کارت بیمه ورزشی یکساله است، تصریح کرد: ورزشکاران با کارت بیمه ورزشی به راحتی می توانند در مراکز درمانی طرف قرارداد از خدمات مختلف درمانی به تعرفه‌ها بیمه برخوردار شوند.

وی در ادامه با بیان اینکه امسال تعداد بیمه شدگان ورزشی در روستاهای شهرستان ری نسبت به سال گذشته ۱۷۵ درصد افزایش یافته است، افزود: سال گذشته فقط ۴۰ نفر از ورزشکاران روستایی تحت پوشش بیمه قرار گرفتند ولی امسال با تمهیدات اندیشیده شده این میزان رشد قابل توجهی داشته است.

صداقت پوشش بیمه ورزشی را بهترین پشتوانه برای ورزشکاران به هنگام مصدومیت و آسیب دیدگی عنوان کرد و افزود: ورزشکاران مصدوم از مزیت‌های بیمه ورزشی می توانند استفاده لازم را داشته باشند.

این مسئول با اشاره به استقبال ورزشکاران از بیمه ورزشی اظهار کرد: فعالان عرصه ورزش به منظور بهره مندی از مزیت و ظرفیت‌های خدمات درمانی هیات پزشکی ورزشی لازم است زیر چتر حمایت بیمه ورزشی قرار گیرند تا بتوانند از مزایای این طرح استفاده کنند.

رییس اداره ورزش وجوانان شهرستان ری در بخش دیگر سخنان خود از برگزاری ایستگاه‌های سلامت در مسابقات و همایش‌های پیاده روی خانواده خبر داد و افزود: در این ایستگاه‌ها کنترل فشار و قند خون، اندازه گیری توده بدنی و سایر خدمات عمومی  توسط پزشکان این هیات انجام می‌شود.

شهرستان ری دارای ۶۰ هیات ورزشی است، این شهرستان به تنهایی پنج مدال از ۱۵ مدال المپیک را کسب کرده است، به همین دلیل این شهرستان را شهر طلایی کشور در المپیک می‌نامند.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه