مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

اهدای خون در شهرری کاهش یافته است

مهدی عظیمی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: مرکز جامع اهدای خون استان تهران دارای ۱۲ مرکز فعال بوده که یک مرکز آن هم در شهرستان ری فعال بوده و خدمات رسانی می‌کند.
وی با بیان اینکه اهدای خون در بهبود وضعیت بیماران و نیازمندان در این حوزه نیاز و ضرورت به شمار می رود، افزود: روزانه در شهرستان ری ۱۲۰ تا ۱۵۰ فرآورده خونی مورد نیاز است تا بتوان پاسخگوی نیاز تمامی گروه های خونی بود.
سرپرست مرکز جامع اهدای خون شهرری خاطرنشان کرد: نیازهای درمانی به خون و فرآورده‌های آن در این شهرستان تامین می‌شود اما ذخایر خونی رو به کاهش است.
وی ادامه داد: افراد در شهرستان ری می‌توانند با مراجعه به مرکز اهدای خون این شهرستان به آدرس شهرری- خیابان ۲۴ متری، خیابان شهید کریمی شیرازی (استخر)، مقابل سینما راگا جنب استخر سوریان مرکز اهدای خون شهرری مراجعه و خون اهدا کنند.
عظیمی یادآور شد: اهدا کنندگان در روزهای شنبه تا پنجشنبه از ساعت هشت صبح تا هفت شب می‌توانند در زمینه اهدای خون اقدام کرده و به مرکز دریافت خون در شهرستان ری مراجعه کنند.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه