مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

تاکنون تصمیمی برای بهبود آلایندگی شهرری گرفته نشده است

حسن خلیل‌آبادی در جلسه امروز شورای اسلامی شهر تهران در ارتباط با موضوع آلودگی هوا در ری اظهار کرد: در حال حاضر که شاخص آلودگی هوا در شورا عدد ۱۲۷ را نشان می‌دهد شاخص کیفیت هوای ری به ۱۸۰ رسیده است.

وی تصریح کرد: آلودگی هوا در این منطقه به مرز خطر رسیده و من از جانب شهروندان ری خواستار رسیدگی فوری و توقف فعالیت‌های دودزا و دارای آلایندگی هستم.

این عضو شورای اسلامی شهر تهران با بیان این‌که ری هم هوایش و هم هویتش فدای بی‌توجهی شده است، گفت: در ماده ۶۰ برنامه سوم به تعطیلی کارخانجات شن و ماسه در شهرری رأی داده شده، اما در اجرای آن تعلل صورت می‌گیرد، شب‌ها نزدیک به ۲ هزار اتوبوس در شهرری توقف می‌کنند و نیروگاه بعثت و ری به فزایندگی آلاینده‌ها کمک می‌کند، با این حال هیچ تصمیمی برای بهبود وضعیت گرفته نشده است.

خلیل آبادی تصریح کرد: سلامتی سالمندان، کودکان و بیماران خاص  در گرو تصمیمات ما است و بر همین اساس تقاضا دارم چاره‌ای برای این وضعیت اندیشیده شود، تعطیلی مدارس و اجرای طرح زوج و فرد چاره‌ساز نیست، این امر نیازمند اراده و عزم جدی است.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه