مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

مجتمع رفاهی خاوران احداث می‌شود

اسماعیل شعبانزاده روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: مجتمع‌های جدید خدماتی، رفاهی در دست احداث بخش خاوران در مسیر جاده خاوران امام رضا (ع) واقع در روستای قاسم اباد تهرانچی از ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است.
وی افزود: این مجتمع خدماتی رفاهی بین‌راهی در زمینی به مساحت هفت هزار متر مربع در حال احداث است  و برای این طرح عمرانی رفاهی ۳۰۰ میلیارد ریال توسط بخش خصوصی هزینه شده است.

شعبانزاده ادامه داد: مجتمع‌ خدماتی رفاهی بین‌راهی درحال احداث دارای امکاناتی مانند نمازخانه، جایگاه سوخت، رستوران، صرافی بین المللی، پرورش ماهی پست، پیشخوان دولت سرویس‌های بهداشتی و تعمیرگاه هستند.

[irp]
وی اضافه کرد: برای احداث این مجتمع‌ رفاهی از مشارکت بخش خصوصی استفاده می‌شود که در این راستا باید زمینه درآمدزایی آنان با حضور روز افزون گردشگران فراهم شود.
شعبانزاده بیان کرد: ایجاد این مجتمع‌ها نقش بسزایی در توسعه و رونق گردشگری و رفاه مسافران بخش خاوران ایفا می‌کند و یکی از عوامل مهم توسعه شهرستان  ری به شمار می‌رود.
[box type=”info”] شهرستان ری (به مرکزیت شهرری) با جمعیتی درحدود یک میلیون نفر در جنوب استان تهران واقع شده که دارای پنج بخش مرکزی، کهریزک، فشافویه، خاوران و قلعه نو است. ‌ بخش خاوران از توابع شهرستان ری در مسیر آزاد راه امام رضا(ع) واقع شده و بر اساس آخرین سرشماری حدود ۴۰ هزار نفر جمعیت دارد.[/box]

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه