مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

تاکید مسئول بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس سپاه بر ایستادگی با بصیرت پای اسلام، انقلاب و ولایت

سردار ابوالفضل مسجدی شامگاه پنجشنبه در مراسم یادواره 74 شهید مسجد حضرت ابراهیم خلیل(ع) در شهرری اظهار داشت: هدف شهیدان کشورمان در هشت سال دفاع مقدس تحقق آرمان‌های الهی و دفاع از اسلام بود و تنها در راستای این اهداف ارزشمند بود که به جبهه‌ نبرد حق علیه باطل شتافتند.

[irp]

مسئول مرکز راویان بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه تصریح کرد: شهدای ما برای دفاع از میهن با تأسی از امام حسین(ع) وارد جنگ شدند اما اگر استعانت غیبی اهل بیت(ع) نبود ما هرگز به فتوحات در جبهه‌ها دست نمی‌یافتیم.

وی با اشاره به اهداف ارزشمند شهدا در نبرد با دشمن بیان کرد: شهدا در مشکلات و سختی‌ها به‌جای گم کردن راه با توسل به اهل‌بیت(ع) راه را پیدا می‌کردند.

مسئول مرکز راویان بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه همچنین ادامه داد: شهیدان برای دفاع از اسلام ناب محمدی(ص) و نظام اسلامی به شهادت رسیدند و همه ما باید با دفاع و پشتیبانی از ولایت فقیه که به فرموده امام(ره) استمرار حرکت انبیاء است، راه آن‌ها را ادامه دهیم.

وی سپس با اشاره به هجمه‌های بسیار بدخواهان به ولایت‌فقیه خاطرنشان کرد: خیلی‌ها در مقابل رهبری دچار تردید شده و می‌ایستند اما باید با بصیرت و ذخایر معنوی به یادگار مانده از شهدا پای اسلام، انقلاب و ولایت ایستاد و قدردان خون شهیدان باشیم.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.