مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

دیدار مدیریت شهری باقرشهر با فرماندهی سپاه ناحیه حضرت روح الله (ره)

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری به نقل از روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی باقرشهر ؛ شهردار ، رئیس و اعضای شورای اسلامی باقرشهر در هفته بسیج با سرهنگ آرزومندی فرمانده سپاه ناحیه حضرت روح الله (ره) دیدار کردند.
در این دیدار ناصری پور شهردار باقرشهر چهلمین سالگرد تاسیس بسیج مستضعفین را تبریگ گفت و عنوان کرد: حماسه آفرینی‌ها و فداکاری‌های بسیج تنها محدود به دوران دفاع مقدس نبود و در تمام دوران حیات پر برکت انقلاب اسلامی حضور این نهاد ارزشمند مردمی مشهود است و بسیج در تمامی افتخارات نظام جمهوری اسلامی سهیم بوده و بسیجیان در تمامی عرصه‌های علمی و فکری همواره الگو و پیشگام بوده اند.
حسین ابراهیمی رئیس شورای اسلامی باقرشهر با قدردانی از مقام ارزشمند شهدای بزرگوار انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، بسیجیان را ادامه دهنده راه امام راحل (ره) و شهدا دانست و افزود: خداراشاکریم که امروزه تفکربسیجی در تمام جامعه و در بین اقشار مختلف مردم و مسئولان وجود دارد که همین امر سبب اقتدار در نظام جمهوری اسلامی ایران می شود.


سرهنگ آرزومندی ضمن تقدیر و تشکر از حضور مدیریت شهری باقرشهر در فرماندهی سپاه ناحیه حضرت روح الله(ره)، اظهار داشت: سالروز فرمان تاریخی امام راحل (ره) مبنی بر تشکیل بسیج در سال ۱۳۵۸ ، فرصت بسیار مغتنمی است تا این روز را به همه بسیجیان دلاور و متعهد که جانانه برای حفظ آب و خاک این کشور همواره در تلاش هستند تبریک گوییم چرا که بسیجیان همواره بدون هیچ چشمداشتی در دفاع از میهن عزیزمان آماده به خدمت هستند.
گفتنی است؛ در پایان این مراسم مدیریت شهری باقرشهر از بسیجیان فرماندهی ناحیه سپاه حضرت روح الله(ره) با اهدا لوح و هدیه تجلیل و قدردانی به عمل آورند.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه