مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

مردم ری با برگزاری راهپیمایی اقدامات آشوبگران را محکوم کردند

مردم ولایتمدار و مومن ری در راهپیمایی حمایت از ولایت که از میدان عبدالعظیم(ع) این شهر آغاز شد  با سر دادن شعارهای “الله اکبر خامنه ای رهبر”، “مرگ بر فتنه گر” نشان دادند همواره در صف انقلاب و گوش به فرمان رهبری هستند.

گفتنی است در این راهپیمایی هر لحظه به جمعیت مردم در قالب اقشار مختلف از جمله دانشگاهیان، اصناف، دانشجویان و ورزشکاران افزوده می‌شود.

آشوبگران با فرصت طلبی از اعتراضات آرام مردمی به افزایش قیمت بنزین  موجب خسارت به اموال عمومی و سلب آسایش مردم شدند که در نخستین ساعات، شهروندان ری مسیر خود را از این افراد جدا کرده و خواستار برخورد قانونی با مخلان نظم و امنیت شدند.

بر اساس مصوبه شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا از بامداد جمعه ۲۴ آبان بنزین برای تمام وسایل نقلیه بنزین سوز سهمیه بندی شد و براساس اطلاعیه شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی، قیمت بنزین معمولی سهمیه‌ای هر لیتر ۱۵۰۰ تومان و قیمت بنزین معمولی غیرسهمیه‌ای به ازای هر لیتر سه هزار تومان خواهد بود، همچنین قیمت بنزین سوپر هر لیتر ۳۵۰۰ تومان تعیین شده‌است.

علی ربیعی سخنگوی دولت، محمود واعظی رئیس دفتر رئیس جمهور و محمد باقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه در اظهار نظرهایی جداگانه تاکید کرده‌اند که موضوع تغییر بهای بنزین مصوبه شورای عالی اقتصادی سران قوا و تصمیم همه اجزای نظام است.

همچنین دولت با توجه به دغدغه‌هایی که درباره معیشت مردم وجود دارد موظف است تا تمام پولی را که از این مسیر به دست می‌آید در قالب یارانه‌ای جداگانه به حدود ۶۰ میلیون نفر از مردم ایران پرداخت کند.

دولت تاکید کرده است که به سرعت سازوکار پرداخت یارانه اصلاح قیمت بنزین اعلام می‌شود و ۶۰ میلیون ایرانی از آن بهره‌مند خواهند شد.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه