مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

پاکسازی شهرری از 90 معتاد متجاهر

جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان ری از اجرای طرح امنیت محله محور پلیس و پاک سازی نقاط جرم خیز، خبر داد و گفت: ۹۰ معتاد متجاهر جمع آوری شدند.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری ؛سرهنگ سیدرضا عمادالدینی گفت: از آن جایی که یکی از دغدغه‌ها و مطالبات مردمی در حوزه امنیت اجتماعی، جمع‌آوری معتادان متجاهر و پاکسازی اماکن عمومی و تفرجگاه‌ها و بوستان‌ها از وجود این دسته از افراد می‌باشد، طرح امنیت محله محور با کارشناسی و احصاء مناطق جرم خیز، و با بهره‌گیری از توان پلیس درشهرری به مرحله اجرا گذاشته شد.

وی ادامه داد: در اجرای این طرح مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان و با همکاری کلانتری‌ها و هماهنگی مقام قضائی ضمن تشکیل تیم‌های عملیاتی با ورود به بوستان‌ها و تفرجگاه‌ها ۹۰ نفر از معتادان متجاهر را جمع‌آوری و به مراکز ترک اعتیاد و بازپروری معرفی کردند.

جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان ری در پایان خاطرنشان کرد: اعتیاد در بسیاری از جرایم و آسیب‌ها از جمله وقوع سرقت و نابسامانی خانواده نقش داشته، لذا لازم است به این نکته توجه کنیم که وجود پاتوق معتادان یا خرده فروشان در محله‌ای که در آن زندگی می‌کنیم تهدیدی جدی برای امنیت و سلامت فردی و اجتماعی به ویژه جوانان عزیز بوده و نباید به آن بی تفاوت باشیم، شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه