مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

کشف 8 میلیارد تومان جنس دزدی از یک تبعه خارجی در شهرری

رییس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری یکی از اتباع کشورهای همسایه به همراه ۲ مالخر در شهرری خبر داد و گفت: کارشناسان ارزش ریالی اموال مسروقه را ۸۰ میلیارد ریال برآورد کرده اند.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری ؛سردار علی ولی پور گودرزی گفت: در پی وقوع سرقت‌های سریالی تجهیزات و ابزارآلات از محل‌های کشاورزی در حومه شهر”ری” تهران بررسی موضوع در دستورکار تیمی زبده از کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان ری قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان در گام نخست با اعزام به محل وقوع جرم و تحقیقات اولیه دریافتند که سرقت‌های متعدد آهن آلات، ابزار و محصولات کشاورزی به صورت سریالی و تقریباً مشابه به وقوع پیوسته است که با تجمیع پرونده‌های مشابه شناسایی سارق یا سارقان وارد عمل شدند.

این مقام انتظامی در ادامه تصریح کرد: کاراگاهان با استفاده از روش‌های میدانی هویت سارق را که از اتباع کشورهای همسایه بوده را شناسایی و در حومه شهرری دستگیر کردند.

سردار ولی پور گودرزی به اعتراف متهم به ۳۰ فقره سرقت ابزار، آهن آلات و محصولات کشاورزی در اماکن خصوصی (مزارع و باغات) به ارزش ۸۰ میلیارد ریال در شهرستان ری اشاره کرد و گفت: در ادامه کارآگاهان موفق شدند ۲ تن از مالخرانی که متهم اموال مسروقه را به آنها می‌فروخت را شناسایی و دستگیر کنند.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت بیان داشت: تاکنون ۲۶ تن از مال باختگان شناسایی و کارآگاهان در تلاش هستند تا اموال مال باختگان را به آنان مسترد کنند.

سردار ولی پور گودرزی در پایان خاطرنشان کرد: متهمان با صدور قرار قانونی از سوی مراجع قضائی، در اختیار کارآگاهان این پلیس قرار دارند و تحقیقات پلیسی در راستای کشف جزئیات پرونده کماکان ادامه دارد.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه