مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

دیدار قالیباف با مردم شهرری /جوان گرایی و اعتماد به جوانان در رأس برنامه هایم قرار دارد

رئیس مجلس شورای اسلامی با حضور در مسجد ارشاد شهرری با مردم دیدار و گفتگو کرد در این دیدار قالیباف گزارشی از اقدامات و برنامه های خودارائه کرد

0 77

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری ، شامگاه سه شنبه 8 اسفند ماه محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی با حضور در مسجد ارشاد شهرری با مردم گفتگو کرد .

در این دیدار وی با اشاره به اقدامات انجام شده در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت : بحمدالله این دوره مجلس از ظرفیت نیروهای کارکشته و انقلابی برخورداد بود که در بین آنها وزیر ،معاون وزیر،استاندارو نمایندگان چند دوره از ادوار گذشته مجلس حضور داشتند و توانستیم قوانین خوبی در راستای چشم انداز مجلس وضع نماییم .

قالیباف گفت : بنده در انتخابات مجلس 11 با مردم مستقیم از طریق صدا و سیما گفتگو کردم و 21 وعده به آنها دادم و امروز از آن 21 وعده 19 تای آنها عملی شده است و در کنار آنها برنامه ها و امور دیگر هم پیگیری شده است که تاثیرات زیادی بر قوانین جاری کشور و خیزش اقتصادی داشته است .

دیدار قالیباف با مردم شهرری /اقتصاد و اشتغال

رئیس مجلس شورای اسلامی اظهار داشت : بیشترین گره های قانونی در زمینه اقتصادی و اشتغال را در مجلس یازدهم برطرف کردیم یا قانون جدید وضع کردیم یا قوانین موجود را اصلاح کردیم ،به همت مجلس و دولت درگاه مجوزها راه اندازی شد که امروز شما می توانید ظرف مدت سه روز مجوز راه اندازی کسب و کارتان را از این درگاه تهیه نمایید و خوشبختانه تا امروز بر اساس آخرین گزارش های تعداد 1 میلیون شغل جدید ایجاد شده است .


وی با اشاره به تبعیض در حوزه های اشتغال گفت : شایسته نیست دو نفر در یک اتاق یک کار را انجام دهند به یک شکل اما حقوق و مزایای آنها بسیار با هم تفاوت داشته باشد ، در مجلس وضعیت بازنشستگان و نیروهای شرکتی در برنامه های کاری ما قرار داشته و اقدامات خوبی در این زمینه با کارشناسی و بررسی های بسیار زیاد انجام شده است و در خصوص نیروهای شرکتی قانون جدیدی که وضع شده است به شورای نگهبان رفته که امیدواریم به زودی به تایید شورای محترم رسیده و ابلاغ شود .

در زمینه خیزش اقتصادی تاکید و برنامه های ما بر این محور قرار داده شده که معیشت مردم نباید با موج تورم گره بخورد و با هر بالا پایین شدن تورم فشار اقتصادی بر معیشت مردم وارد شود و برنامه های زیادی در این زمینه داشتیم که از آنها می توان به کالابرگ اشاره کرد که زمان زیادی برد و به مرور بهتر هم می شود

قالیباف در مورد رفاه مردم گفت : برای هر ایرانی باید دو اولویت اساسی در نظر داشته باشیم اولی سلامت و دومی مسکن است که در این زمینه نیز در مجلس یازدهم اقدامات در خور توجهی انجام شده است . در حوزه مسکن هر خانواده ایرانی حداقل باید یک خانه 75 متری داشته باشد و در این زمینه بسیاری از قوانین را اصلاح و قوانین لازم جدید را وضع کردیم و در مقابل کسانی که با احتکار ملک قیمت ها را بالا میبرند ایستاده ایم و مالیات بر خانه های خالی را وضع کرده ایم و در این زمینه با دقت و سخت گیری عمل می کنیم .

بیمه سلامت ماحصل تلاش 4 ماهه دولت و مجلس بود و دیگر هیچ خانواده ای نمی توان گفت بیمه ندارد و این بیمه در کنار صندوق های بیماران صعب العلاج که هم وام های بلاعوض داده می شود هم وام های بدون بهره برای درمان اقدامی خوب در راستای گسترش رفاه و سلامت مردم است .

وی با اشاره به وضعیت تورم و بانک ها اظهار داشت : برنامه های اصلاحی زیادی برای مهار تورم و رشد تولید داشتیم و بانک مرکزی بعد از 55 سال با پیگیری مجلس یازدهم قوانین جدیدی برایش وضع شد ،اما کافی نیست چرا که امروز بانک های عامل وقتی مردم مراجعه دارند با مشکلات بیشماری روبرو هستند و باید این مشکلات را با برنامه ریزی و قانون گذاری خوب به حداقل برسانیم .و باید بدانیم که می شود من روزهای اولی که شهردار تهران شده بودم تونل رسالت بعد از 11 سال 45 درصد پیشرفت داشت روز شمار نصب کردیم که بعد از 11 ماه باید تکمیل شود بسیاری از دوستان به بنده می گفتند که این روز شمار را بردار ولی من معتقد بودم می شود و در 11 ماه این تونل تکمیل شد .

دیدار قالیباف با مردم شهرری

روحیه من روحیه جوان گرایی و اعتماد به جوانان است در شهرداری و در نیروی انتظامی کسانی که با بنده همخدمت بوده اند دیده اند که جوان گرایی در شیوه مدیریتی بنده یکی از اصول است که توجه ویژه ای به آن دارم و باید قدرت را به جوانان بسپاریم و به آنها اعتماد داشته باشیم و یقین دارم این بهترین تصمیم گیری است .

وی در پایان مهمترین مسئله امروز کشور را مشارکت گسترده در انتخابات دانست و از مردم خواست با حضور پرشور خود در انتخابات آینده ای روشن برای ایران عزیز ترسیم کنند .

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه