مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

آماده‌ سازی 20 نقطه در باقرشهر برای تبلیغات انتخاباتی

شهردار باقرشهر از اختصاص 20 نقطه در سطح شهر با نصب بیش از ۳۰۰ مترمربع سازه موقت جهت انجام امور تبلیغاتی و نصب پوستر کاندیداها خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری ؛ مرتضی همتی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در  شهر باقرشهر و در آستانه انتخابات اظهار داشت: در آستانه انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، شهرداری باقرشهر نسبت به نصب بنرهای دعوت از مردم جهت مشارکت پرشور و حداکثری در سطح شهر اقدام کرده است. 

وی افزود: از شامگاه چهارشنبه 2 اسفندماه و همزمان با آغاز فرصت تبلیغات کاندیداها، به منظور جلوگیری از آشفتگی چهره شهر و نیز کاهش هزینه‌های گزاف امحاء پوسترها، ۲۰ نقطه از شهر با نصب بیش از ۳۰۰ مترمربع سازه موقت مجاز جهت انجام امور تبلیغاتی و نصب پوستر در اختیار کاندیداها قرار گرفته است. 

شهردار باقرشهر گفت: آثار تبلیغاتی نصب شده در اماکن غیرمجاز یا خارج از حدود مجاز، توسط عوامل شهرداری رصد و در کمیته امحا ستاد انتخابات امحا خواهد شد. 

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه