مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

بازدید سرزده بازرسان شبکه بهداشت شهرری از بیمارستان فیروزآبادی

رئیس اداره بازرسی فرمانداری ویژه ری از بازدید سرزده عوامل بازرسی فرمانداری و شبکه بهداشت ری از بیمارستان فیروزآبادی خبرداد و گفت: در راستای تکریم ارباب‌رجوع و صیانت از حقوق شهروندی بازرسان از بخش‌های مختلف بیمارستان فیروزآبادی بازدید کردند.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری ،محمود بهارلو در حاشیه بازرسی از مجموعه بیمارستان فیروزآبادی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به دستور فرماندار ویژه شهرستان ری، موضوع بازرسی و نظارت بر دستگاه‌های اجرایی و خدمات‌رسان به‌صورت مستمر در دستور کار تیم بازرسی این اداره بوده و تیم های بازرسی با حضور سرزده در ادارات بر‌اساس دستورالعمل‌های مصوب اقدام به بررسی نحوه عملکرد می‌کنند.

وی افزود: در راستای تکریم ارباب‌رجوع، صیانت از حقوق شهروندی و اجرای شیوه‌نامه‌های مربوط به حوزه عفاف و حجاب و در جهت اجرای مصوبات شورای اداری شهرستان، تیم های بازرسی این اداره ضمن بازدید میدانی از مجموعه درمانی بیمارستان فیروزآبادی و بررسی مشکلات و کاستی‌های موجود، توصیه‌های لازم را به مدیران و کارکنان ادارات ابلاغ کردند.

رئیس اداره بازرسی فرمانداری ویژه شهرستان ری در ادامه با اشاره به گلایه بیماران از معطلی و انتظار طولانی برای ویزیت توسط پزشکان گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته و در جهت افزایش رضایتمندی مردم، در همان زمان یک پزشک به کادر پاسخگویی افزوده شد که البته تداوم این امر مدنظر بازرسان است.

بهارلو در پایان خاطرنشان کرد: طی روزهای گذشته تاکنون تعدادی از ادارات و دستگاه‌های اجرایی و خدمات‌رسان شهرستان از جمله ادارات آموزش‌وپرورش، امور مالیاتی، شرکت توزیع برق و شهرداری منطقه 20 توسط تیم های بازرسی و ارزیاب مورد بازدید قرار گرفته که گزارش‌ها مربوطه به همراه امتیازات اعطا شده به اداره کل بازرسی و مدیریت عملکرد استانداری تهران ارسال شده است.

گفتنی است در این بازرسی  و در راستای بررسی عملکرد ادارات و سنجش نحوه خدمات‌رسانی به مراجعین، تیم بازرسی فرمانداری ویژه شهرستان ری با همراهی کارشناسان شبکه بهداشت و درمان شهرستان ری با حضور در مجموعه بیمارستان فیروزآبادی از بخش‌های مختلف آن بازدید کردند.

انتهای پیام/.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه